در گفت وگوی بورس پرس با مدیرعامل شرکت اعلام شد:

جزییات بازدید معاون اول رئیس جمهور از "کروز" و پاسخ به ذهنیت سهامداران

جزییات بازدید معاون اول رئیس جمهور از

مدیرعامل شرکت "کروز" جزییات بازدید عصر دیروز معاون اول رئیس جمهور از کارخانه بزرگترین شرکت قطعه ساز ایران را تشریح کرد و به ذهنیت فعالان بازار سرمایه پاسخ داد.

نادر سخا در گفت و گو با پایگاه خبری بورس پرس، درباره بازدید سرزده و بدون هماهنگی عصر دیروز اسحاق جهانگیری معاون  اول رئیس جمهور از کارخانه شرکت صنایع تولیدی کروز اظهار داشت: این بازدید از قبل اعلام نشده بود و ما ضمن غافلگیر شدن از این رویداد استقبال کرده و خوشحال شدیم.

وی با اشاره به وجود آمادگی شرکت برای چنین بازدیدهایی ادامه داد: آقای جهانگیری از صبح دیروز اقدام به بازدید سرزده از چند شرکت کرده و عصر روز گذشته با وجود خستگی ، از چند خط کارخانه کروز دیدن کردند.

این مقام مسئول در پاسخ به این سئوال که هدف از این بازدید چه بود و چرا معاون اول رئیس جمهور از این شرکت بازدید کرده؟ به بورس پرس توضیح داد: با توجه به فرمایشات مقام معظم رهبری در مورد اقتصاد مقاومتی و مسئولیت آقای جهانگیری در این مورد از یک سو و تاریخچه و جایگاه شرکت کروز در صنعت قطعه سازی آن هم با توجه به ترکیب 70 درصدی حضور بانوان در نیروی انسانی و لزوم حمایت عملی دولت از بخش خصوصی و سرمایه گذاری های انجام شده از سوی دیگر، این بازدید صورت گرفت.

سخا افزود: علاوه بر این شرکت کروز طی سه ماه گذشته اقدام به جذب چشمگیر نیروی انسانی کرده و آن را رسانه ایی نکرده بود. اما از قرار معلوم این موضوع به اطلاع آقای جهانگیری رسیده شده بود.

مدیرعامل شرکت کروز با اشاره به برنامه دولت برای اجرای قانون رفع موانع تولید، ادامه داد: طبق ماده 28 این قانون، محدودیت هایی برای شرکت هایی که سهام خودشان را در تملک دارند و مانع ایجاد تحرک در بازار سرمایه شده و ورود سرمایه های جدید را با مشکل رو به رو ساخته اند ، انحال شده است. امیدواریم کلیه موانع اجرایی این قانون توسط سازمان های ذیربط هرچه سریعتر برطرف سازد.

سخا ادامه داد: این موضوع موجب ترغیب و تلاش سرمایه گذاران برای ورود منابع جدید مالی به بازار سرمایه و نهایتاً اخذ کرسی در هیات مدیره بنگاه ها شده و می تواند باعث انحصارزدایی و رونق بازار سرمایه هم شود. بنابراین انتظار می رود با حمایت دولت ، وزارت اقتصاد وسازمان بورس فضای رقابتی و سرمایه گذارای توسط بخش خصوصی واقعی از شفافیت بیشتری برخوردار شودد.

انتهای پیام

بازگشت به شاخه اخبار صنعت و اقتصاد بازگشت به صفحه نخست

نظرات کاربران

دسته بندی های "بازتاب رسانه ها" استیل پدیا