خیرین مسکن ساز:

60 هزار واحد مسکونی برای نیازمندان ساخته می شود

60 هزار واحد مسکونی برای نیازمندان ساخته می شود

مدیرعامل انجمن خیرین مسکن ساز گفت: براساس تفاهم نامه ای که با وزارت راه و شهرسازی منعقد شده 60 هزار واحد مسکونی برای اقشار نیازمند در چهار سال آینده ساخته شود.

به گزارش صدای اقتصاد به نقل از ایرنا، مدیرعامل انجمن خیرین مسکن ساز گفت: براساس تفاهم نامه ای که با وزارت راه و شهرسازی منعقد شده 60 هزار واحد مسکونی برای اقشار نیازمند در چهار سال آینده ساخته شود.

 

کیومرث سلگی با بیان اینکه انجمن خیرین مسکن ساز در 31 استان و 150 شهرستان نمایندگی دارد، افزود: تعداد اعضای هیات امنا و هیات مدیره های آن در کل کشور که به صورت افتخاری با این انجمن همکاری می کنند به یک هزار و 500 نفر رسیده است.

وی یادآورشد: درحال حاضر تعداد 49 نفر از جمله نماینده ولی فقیه در بنیاد مسکن انقلاب اسلامی و رئیس این بنیاد به همراه تعدادی از اعضای هیات امنای مرکزی حساب 100 امام (ره) در هیات امنای مرکزی انجمن خیرین مسکن ساز فعالیت خیرخواهانه دارند.
سلگی درخصوص اقدامات عمرانی انجمن خیرین مسکن ساز کشور نیز گفت: برنامه ریزی های لازم برای ساخت 29 هزار و 700 واحد مسکونی در کشور انجام شد که کار ساخت و ساز 15 هزار واحد از آنها به پایان رسیده است و چهار هزار واحد نیز آماده افتتاح هستند.
عضو هیات مدیره انجمن خیرین مسکن ساز با بیان اینکه این انجمن در حال حاضر یک میلیون و 893 هزار و 549 مترمربع زمین از منابع مختلف (اعم از اهدایی یا تخصیصی از سوی خیران و دستگاه های دولتی) در اختیار دارد، خاطرنشان کرد: در تفاهم نامه ای که با وزارت راه و شهرسازی منعقد کرده ایم، قرار است 60 هزار واحد مسکونی در مدت چهار سال برای اقشار نیازمند در کشور احداث شود.
وی از انعقاد تفاهم نامه ای با بنیاد مستضعفان انقلاب اسلامی، بنیاد مسکن انقلاب اسلامی، سازمان بهزیستی کشور و سازمان ملی زمین و مسکن خبر داد و گفت: براساس این تفاهم نامه با همکاری این دستگاه ها قراراست تا سه سال آینده هفت هزار و 737 واحد مسکونی برای خانواده های شهری دارای عضو معلول ساخته شود.
سلگی یادآورشد: انجمن خیرین مسکن ساز در قراردادی که با شرکت عمران شهرهای جدید منعقد کرده در چهار سال آینده هشت هزار واحد مسکونی برای اقشار نیازمند در شهرهای جدید در سراسر کشور احداث می کند.

 

بازگشت به شاخه اخبار صنعت و اقتصاد بازگشت به صفحه نخست

نظرات کاربران

دسته بندی های "بازتاب رسانه ها" استیل پدیا