در آستانه عرضه اولیه ۱۰ درصد چهارمین شرکت بررسی شد:

برآورد یک کارگزار از قیمت مناسب هرسهم "ولملت"+ نقدینگی مورد نیاز آنلاینی ها

برآورد یک کارگزار از قیمت مناسب هرسهم

درآستانه عرضه اولیه ۱۰درصد سهام واسپاری ملت، یک کارگزار با تحلیل بنیادی، برآوردی از قیمت مناسب هر سهم "ولملت" و نقدینگی مورد نیاز کاربران آنلاین ارایه کرد.

به گزارش پایگاه خبری بورس پرس، طبق برنامه اعلامی چهارشنبه 12 خرداد ، 10 درصد سهام واسپاری ملت در بورس عرضه اولیه می شود تا نخستین شرکت بورسی و چهارمین شرکت جدید بازار ( بعد از سه فرابورسی کاغذ پارس، سرمایه مسکن الوند و حمل و نقل پارسیان) در کنار دیگر شرکت ها قرار گیرد.

در این عرضه که شامل 80 میلیون سهم "ولملت" است، 60 میلیون سهم برای کشف قیمت از طریق کارگزاران بورس عرضه می شود و 20 میلیون سهم دیگر برای معامله گران آنلاین کنار گذاشته است. سهمیه هر ایستگاه کارگزاری هم 44 هزار سهم تعیین شده که باید به صورت گروهی (ددد) خریداری شود . همچنین محدودیت خرید هر یک از 100 صندوق سرمایه گذاری مشخص شده است.

براساس این گزارش، درحالی اداره نظارت بر ناشران بورسی سازمان بورس مواردی را درباره پیش بینی سود 190 ریالی هر سهم این شرکت و مصوبات مجمع سالانه مطرح کرد و از مدیران آن خواسته به 12 نکته و ابهام پاسخ دهند که سمیه بهره مند از کارگزاری آراد ایرانیان تحلیل بنیادی صورت های مالی و وضعیت شرکت، برآوردی از قیمت مناسب هر سهم "ولملت" و نقدینگی مورد نیاز کاربران آنلاین ارایه کرد.

 

بازگشت به شاخه اخبار صنعت و اقتصاد بازگشت به صفحه نخست

نظرات کاربران

دسته بندی های "بازتاب رسانه ها" استیل پدیا