فاضلی در گفت وگو با ایرنا؛

اتاق اصناف هیچ مجوزی برای فعالیت فست فود آمریکایی یا اروپایی صادر نکرده است

اتاق اصناف هیچ مجوزی برای فعالیت فست فود آمریکایی یا اروپایی صادر نکرده است

رئیس اتاق اصناف ایران تصریح کرد: برخلاف مطالب منتشر شده در فضای مجازی مبنی بر اخذ مجوز فعالیت برندهای خارجی فست فود آمریکایی برای فعالیت در کشور، تاکنون هیچ مجوزی برای فعالیت نمایندگی فست فود آمریکایی یا اروپایی در کشور صادر نشده است .

علی فاضلی در گفت وگوی اختصاصی با خبرنگار اقتصادی ایرنا تصریح کرد: چنانچه فرد یا افرادی بدون مجوز در این زمینه فعالیت کنند، با آنها برخورد قانونی می شود.
وی گفت که این موضوع به همه اصناف سراسر کشور ابلاغ شده تا به محض مشاهده چنین مواردی، نسبت به برخورد با واحد مربوطه اقدام قانونی صورت گیرد.
به گفته رئیس اتاق اصناف، اکنون یک واحد تولیدی مواد غذایی حلال ایرانی در تهران در محل یک فروشگاه زنجیره ای فعالیت می کند و هیچ نمایندگی در خارج از کشور نداشته و ندارد.
وی اضافه کرد: چنانچه کالایی با نام بعضی از برندهای خارجی در سطح کشور عرضه شود، تخلف روشن محسوب شود و مجریان قانونی به محض مشاهده با آن برخورد خواهند کرد.
فاضلی تصریح کرد: اتاق اصناف تاکنون هیچگونه مجوزی در این ارتباط صادر نکرده و بدیهی است اخذ جواز فعالیت، فرآیند و مراحل ویژه خود را دارد.
این مقام مسئول گفت: چنانچه فرد یا افرادی در این زمینه خواستار فعالیت هستند، طبق قانون باید ابتدا از وزارت صنعت، معدن و تجارت مجوز بگیرند و سپس از اتاق اصناف روند رسمی فعالیت را دنبال کنن .
پیش از این در فضای مجازی و برخی سایت ها، اخباری مبنی بر صدور مجوز برای فعالیت یکی از شرکت های فست فود آمریکایی در تهران منتشر شده بود اما تاکنون هیچ مرجع رسمی از جمله وزارت صنعت، معدن و تجارت و اتاق اصناف ایران آن را تایید نکرده اند.
بازگشت به شاخه اخبار صنعت و اقتصاد بازگشت به صفحه نخست

نظرات کاربران

دسته بندی های "بازتاب رسانه ها" استیل پدیا