در دیدار معاون وزیر اقتصاد با مقام آلمانی مطرح شد؛

پیشنهاد تشکیل یک کمیته ویژه میان ایران و آلمان برای همکاری دوجانبه اقتصادی

پیشنهاد تشکیل یک کمیته ویژه میان ایران و آلمان برای همکاری دوجانبه اقتصادی

تهران- ایرنا- معاون وزیر امور اقتصادی و دارایی در دیدار وزیر اقتصاد، رسانه ها، انرژی و فناوری ایالتی باورایا آلمان با تاکید بر اهمیت توسعه همکاری های بخش خصوصی دو کشور پیشنهاد تشکیل یک کمیته ویژه برای همکاری های دوجانبه را مطرح کرد.

به گزارش روز سه شنبه ایرنا از شبکه اخبار اقتصادی و دارایی (شادا)، محمد خزاعی در دیدار با «ایلزه آیگنر» که ظهر امروز در محل سازمان سرمایه گذاری و کمک های اقتصادی و فنی ایران برگزار شد، سفر های اخیر هیات های رسمی آلمانی به ایران پس از پایان تحریم های ضدایرانی را مثبت ارزیابی کرد.
وی این امر را در راستای افزایش همکاری های اقتصادی مشترک و گامی مثبت ارزیابی و بر اهمیت توسعه روابط بخش های خصوصی دو کشور در حوزه های تجاری و سرمایه گذاری تاکید کرد.
رئیس کل سازمان سرمایه گذاری و کمک های اقتصادی و فنی ایران با اشاره به نگاه مثبت موجود به صنعت کشور آلمان از سوی دولت و بخش خصوصی کشورمان، آمادگی این سازمان را برای حمایت و زمینه سازی برای توسعه سرمایه گذاری آن کشور در ایران و بر طرف ساختن مشکلات و موانع موجود اعلام کرد.
براساس این گزارش، «آیگنر» وزیر اقتصاد ایالتی باواریا آلمان نیز در این دیدار از استقبال خوب طرف های ایرانی در خصوص افزایش همکاری های اقتصادی دوجانبه تشکر و بر رفع موانع و ارائه مشوق های جدید به شرکت های بخش خصوصی آلمان به منظور سرمایه گذاری در ایران تاکید کرد.
وی همچنین نسبت به تعمیق روابط دوجانبه، به ویژه در بخش های اقتصادی دو کشور ابراز علاقه کرد.
ایلزه آیگنر» وزیر اقتصاد، رسانه ها، انرژی و فناوری ایالتی باورایا آلمان در راس یک هیات بزرگ اقتصادی اعم از روسای شرکت های بخش خصوصی و علمی آلمان به کشورمان سفر کرده است.
بازگشت به شاخه اخبار صنعت و اقتصاد بازگشت به صفحه نخست

نظرات کاربران

دسته بندی های "بازتاب رسانه ها" استیل پدیا