فردا برگزار می شود؛

مجمع عمومی عادی سالیانه دوره منتهی به اسفند 94 بورس انرژی

مجمع عمومی عادی سالیانه دوره منتهی به اسفند 94 بورس انرژی

فردا، مجمع عمومی عادی سالانه شرکت بورس انرژی ایران، برای سال مالی منتهی به 29 اسفند 1394، در ساعت 15:00 در محل تالار خلیج فارس پژوهشگاه نیرو، واقع در تهران- شهرک قدس (شهرک غرب) انتهای بلوار شهید دادمان(پونک باختری)، برگزار می‌شود.

 

 

 

 

مجمع عمومی عادی سالانه شرکت بورس انرژی ایران(سهامی عام)، برای سال مالی منتهی به 29 اسفند 1394 ، در ساعت 15:00روز چهارشنبه 12 خردادماه 1395 ، در محل تالار خلیج فارس پژوهشگاه نیرو، واقع در تهران- شهرک قدس (شهرک غرب) انتهای بلوار شهید دادمان(پونک باختری)، برگزار می‌شود.

 

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی بازار سرمایه (سنا)، استماع گزارش هیات مدیره، و گزارش حسابرس مستقل و بازرس قانونی شرکت برای عملکرد سال مالی منتهی به 29 اسفند 1394، بررسی و تصمیم‌گیری در خصوص صورت‌های مالی منتهی به 29 اسفند 1394، تصمیم‌گیری در مورد میزان سود تقسیمی و انتخاب اعضای هیاتمدیره برای سال آینده از جمله دستورات این نشست مالی است.

 

انتخاب حسابرس و بازرس اصلی و علی‌البدل و تعیین حق‌الزحمه آنها، تعیین میزان پاداش اعضای هیات مدیره و تعیین روزنامه کثیرالانتشار نیز از دیگر دستورات کاری این مجمع خواهد بود.

 

همچنین تصریح شده است بر اساس تبصره 2 ماده 23 اساسنامه، هیچ سهام داری نمی تواند وکالت سهام داران دیگر را به نحوی که به همراه سهام خود بیش از 2.5 درصد از کل سهام شرکت باشد در مجامع عمومی بر عهده بگیرد، همچنین هیچ شخص حقیقی یا حقوقی نمی تواند در مجمع وکالت بیش از یک سهام دار را بر عهده گیرد.

 

بازگشت به شاخه اخبار صنعت و اقتصاد بازگشت به صفحه نخست

نظرات کاربران

دسته بندی های "بازتاب رسانه ها" استیل پدیا