به دنبال افت نمادهای بزرگ؛

شاخص قرمز پوش شد

شاخص قرمز پوش شد

در داد و ستدهای روز جاری بیش از 913 میلیون برگه سهم و حق تقدم به ارزش یک هزار و 853 میلیون برگه سهم در 51هزار نوبت معاملاتی دست به دست شد.

 

در معاملات روز جاری بورس تهران ، بیش از 913 میلیون برگه سهم و حق تقدم دست به دست شد.

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی بازار سرمایه (سنا)، در داد و ستدهای روز جاری بیش از 913 میلیون برگه سهم و حق تقدم به ارزش یک هزار و 853 میلیون برگه سهم در 51هزار نوبت معاملاتی دست به دست شد.

گفتنی است در این روز شاخص کل 287 واحد افت کرد و به عدد 76هزار و 144 رسید. همچنین شاخص بازار اول و دوم به ترتیب 173 و 792 واحد نزولی شدند.

نمادهای کشتیرانی، سایپا، ایران خودرو، هلدینگ خلیج فارس و فولاد مبارکه با بیشترین تاثیر منفی بر شاخص مانع رشد این متغیر شدند.

این در حالی بود که نمادهای سرمایه گذاری غدیر و بانک پاسارگاد بیشترین تاثیر مثبت را بر شاخص کل بورس ثبت کردند.

گروه های خودرو، بانک ها و محصولات فلزی با بیشترین حجم و ارزش معاملات در صدر برترین گروه های صنعتی قرار گرفتند.

همچنین در این روز جام دارو، عمران و توسعه فارس، پشم شیشه ایران، سامان گستر اصفهان، کاغذ سازی کاوه، پتروشیمی آبادان و سرمایه گذاری اعتبار ایران با بیشترین رشد قیمت به کار خود پایان دادند.

این در حالی بود که لیزینگ ایران، پتروشیمی آبادان، فنرسازی زر، تولیدی مهرام، سخت آژند، پلاسکو کار و کنترل خوردگی تکین کو با بیشترین کاهش قیمت در انتهای جدول معاملات قرار گرفتند.

سهامداران در روز سه شنبه برای خرید اورقا مشارکت ملی نفت ایران، اوراق مرابحه بناگستر کرانه و سهام نیرو ترانس بیشترین تقاضای خرید را ثبت کردند.

این در حالی بود که اوراق اجاره رایتل، اوراق استصناع توسعه ملی و سهام پلاسکو کار، داروسازی فارابی،حق تقدم کویر تایر و لامپ پارس شهاب با بیشترین عرضه ها به کار خود پایان دادند.

در پایان معاملات امروز سایپا با معامله 134 میلیون سهم بیشترین حجم و معامله بلوکی ایران ترانسفو به ارزش 172 میلیارد ریال بیشترین ارزش معاملات را داشتند.

بازگشت به شاخه اخبار صنعت و اقتصاد بازگشت به صفحه نخست

نظرات کاربران

دسته بندی های "بازتاب رسانه ها" استیل پدیا