طرح جالب یک مشاور سرمایه گذاری برای مشتریان آنلاین کارگزاری ها با ۷ مزیت

طرح جالب یک مشاور سرمایه گذاری برای مشتریان آنلاین کارگزاری ها با ۷ مزیت

شرکت مشاور سرمایه گذاری ابن سینا مدبر (اماکو) طرح جالبی را آماده ارایه به شرکتهای کارگزاری کرده که شامل خدمات مشاوره، تحلیل و سیگنال در پنل آنلاین با ۷ مزیت و برای مشتریان است.

به گزارش پایگاه خبری بورس پرس، طرح خدمات مشاوره،تحلیل و سیگنال در پنل آنلاین شرکت های کارگزاری، طرح مشترکی میان شرکت مشاور سرمایه گذاری ابن سینا مدبر (اماکو) و کارگزاری های فعال در بازار سرمایه است.

در بستر این طرح، شرکت های کارگزاری می توانند از ظرفیت های شرکت اماکو در حوزه خدمات مشاوره، تحلیل و سیگنال استفاده کنند.

در قالب طرح مذکور، شرکت اماکو با تجربه چندین ساله در این حوزه، مطالب تحلیلی - مشاوره ای و سیگنال های قیمتی سهام بازار را در الگوهای مختلف ساعتی، روزانه، هفتگی و ماهیانه در پنل مشتریان آنلاین کارگزاری بارگزاری می کند که در همان فضای پنل انلاین مشتریان کارگزاری ها امکان مشاهده فراهم می شود. به این ترتیب شرکت های کارگزاری می توانند از مزایای متعدد این طرح همکاری بهره مند شوند.

برخی از مزایای این طرح شامل 7 مزیت زیر است:

ارتقاء برند شرکت کارگزاری (Brand Promotion)

از آنجا که در میان بیش از 100 شرکت کارگزاری فعال در بازار سرمایه، تعداد کمی از این شرکتها مجوز مشاوره سهام اخذ کرده اند و بعضا این مجوزها در شرف ابطال از سمت سازمان بورس و اوراق بهادار است، لذا راه اندازی طرح تحلیل و مشاوره با همکاری شرکت مشاور سرمایه گذاری ابن سینا مدبر که از شرکتهای مشاور سرمایه گذاری تحت مجوز سازمان بورس بوده و در این حوزه، پیشتاز حوزه مشاوره است می تواند برند شرکت کارگزاری را ارتقاء بخشیده و شهرت آن را تقویت کند. قطعا در شرایط فعلی این خدمت می تواند موضع رقابتی کارگزاری در میان رقبا را تقویت کند.

جذاب تر شدن استفاده از خدمات کارگزاری

افزوده شدن بخش تحلیل، مشاوره و سیگنال به خدمات شرکت کارگزاری می تواند خدمات کارگزاری را برای مشتریان فعلی جذاب تر کرده و همچنین موجبات جذب مشتریان بیشتری برای کارگزاری را فراهم کند.

افزایش رقابت پذیری کارگزاری

افزوده شدن بخش تحلیل، مشاوره و سیگنال به خدمات کارگزاری می تواند مزیت رقابتی شرکت را افزایش داده  و به عنوان یک عنصر بازاریابی باعث ارتقاء کیفیت خدمات کارگزاری برای مشتریان شود.  در شرایط فعلی که بازده تصادفی در بازار وجود ندارد بسیاری از معامله گران به دنبال تحلیل و در یافت مشاوره در خصوص روند بازار هستند و ارایه این خدمات آن هم به صورت رایگان برای تمامی مشتریان میتواند باعث ارتقای جایگاه کارگزاری در مقایسه با رقبا شود.

افزایش وفاداری مشتریان کارگزاری

فکر می کنید در صنعت کارگزاری، چه موردی مهمتر از جذب مشتری است؟ بله درست است، حفظ مشتری! افزایش خدمات جدید در حوزه تحلیل و مشاوره می تواند انگیزه ی مشتریان در راستای تداوم استفاده از خدمات کارگزاری شما و به عبارت دیگر وفاداری مشتریان را افزایش دهد. مشتری شما به راحتی فضای آنلاین کارگزاری شما را ترک نخواهد کرد و همواره خدمات و تحلیلهای در یافتی را بدون هزینه و با اعتماد کامل دریافت خواهد کرد.

افزایش میزان رضایتمندی مشتریان

اصولا در حوزه بازاریابی و فروش بنگاه های اقتصادی ای که از محل ارائه خدمات کسب درآمد می کنند، تنوع بخشی خدمات ارائه شده و همچنین ثبات و حتی افزایش کیفیت آنها نقش به سزایی در میزان رضایت مندی  مشتریان واحد اقتصادی دارد. شرکت های کارگزاری نیز که به لحاظ ماهیت فعالیت، در زمره ی شرکت های خدماتی قرار می گیرند از این قاعده مستثنا نیستند.

در کنار خدمات روتین عموم کارگزاری ها همچون سیستم معاملات آنلاین، اعتباردهی به مشتریان و … ، بخش تحلیل و مشاوره آنطور که باید و شاید جدی گرفته نشده و پیشرفت حوزه های مختلف کاری در این شرکتها، به موازات هم نبوده و  عموما کارگزاری ها در طرح و توسعه های خود به ارتقاء نرم افزاری، سخت افزاری و کیفی سایر بخشهای کارگزاری اهمیت به مراتب بیشتری می دهند و بالتبع، بخش تحلیل و مشاوره، عموما صرفا برای خالی نبودن عریضه و کامل بودن انواع خدمات فعالیت می کند. از این رو پر و بال دادن به این بخش مهم و تاثیرگذار، می تواند علاوه بر تقویت زنجیره ارزش خدمات کارگزاری، ارتقاء سطح رضایت مشتریان کارگزاری را موجب شده و بالتبع، وفاداری آنها را تحکیم بخشد.

آنچه هم اینک در عمل اتفاق می افتد آن است که بسیاری از مشتریان کارگزاری ها که از خدمات معاملات آنلاین، اعتبارات و کارگزاری استفاده می کنند، برای دریافت مشاوره بر روی سبد سرمایه گذاری خود، به سایر شرکتها، وب سایت ها و حتی کانال های تلگرامی در فضای مجازی مراجعه می کنند و به اصطلاح، “مشتری، رها می شود” و این موضوع می تواند حتی به مرور زمان، منجر به کاهش فعالیت مشتری مربوطه در کارگزاری و یا حتی انتقال پرتفوی خود به سایر شرکتهای رقیب شده و در نتیجه شرکت، به راحتی بخشی از منابع درآمدی خود را از دست خواهد داد.

لذا برای حفظ مشتری و جلب رضایت وی،  شرکت باید همواره در کنار مشتری باشد و نیازهای او را برآورده کند. یکی از نیازهای مبرم و اساسی هر سرمایه گذار در بازار سرمایه، دریافت خدمات تحلیل و مشاوره و سیگنال است و شرکتهای کارگزاری در قالب طرح همکاری مشترک با شرکت اماکو می توانند به راحتی و با کمترین هزینه و دغدغه، به این هدف دست یابند.

مقرون به صرفه بودن استفاده از خدمات تحلیل و مشاوره برای کارگزاری

شرکت های کارگزاری بعضا واحد تحلیل و مشاوره جداگانه ای ندارند و یا در صورت وجود چنین بخشی، عموما خدمات متنوع و جذابی که علاوه بر عمق و کیفیت مطالب، با سلیقه ی بازار و سهامداران همخوانی داشته و منجر به جذب مشتریان جدید شود ارائه نمی شود. از سوی دیگر با نوسانات فشار کاری کارگزاری ها در مقاطع مختلف زمانی، بعضا شاهد افت و خیزهای محسوس در تعداد،محتوا و کیفیت مطالب ارائه شده توسط کارگزاری ها در این حوزه هستیم.

از این رو، استفاده از خدمات تحلیل، مشاوره و سیگنال اماکو برای شرکتهای کارگزاری بسیار مقرون به صرفه بوده و این شرکتها نه تنها نیازی به جذب نیروی بیشتر برای این حوزه ندارند بلکه از نیروهای قبلی خود در این حوزه می توانند در سایر بخشهای کارگزاری استفاده کنند و از سوی دیگر علاوه بر آنکه می توانند از تداوم و ثبات در تحلیل های ارائه شده در مقاطع مختلف زمانی حصول اطمینان نمایند می توانند ( با توجه به مشتری پسند بودن و همچنین عمق و کیفیت بالای تحلیل ها و سیگنال ها) نسبت به جذب مشتریان بیشتر برای کارگزاری نیز اطمینان داشته باشند.

افزایش تعداد مشتریان کارگزاری

سرمایه گذاران بویژه حقیقی ها هنگام انتخاب یک شرکت کارگزاری بیش از هر چیز به خدمات آن شرکت و سابقه و شهرت آن در بازار توجه می کنند. چنانچه یک شرکت کارگزاری بتواند خدمات خود را در ابعاد مختلف گسترش داده و در هر یک از این حوزه ها، مزیت رقابتی ایجاد کند می تواند به تدریج مشتریان بیشتری به خود جذب کرده و یا حتی مشتریان سایر کارگزاری ها را نیز به سمت خود بکشاند.

یکی از مهمترین خدماتی که در انتخاب هر سرمایه گذار نقش کلیدی ایفا می کند، خدمات تحلیل-مشاوره و سیگنال است. البته کیفیت این خدمات و نیز  تنوع و تداوم آن در مقاطع مختلف زمانی نیز بسیار حائز اهمیت است.  از این رو شرکتهای کارگزاری می توانند در قالب این طرح مشترک با شرکت اماکو، روند جذب مشتریان جدید را سرعت و شدت بیشتری بخشند.

ارتباط با  اماکو

کارگزاران برای ارتباط با شرکت مشاور سرمایه گذاری ابن سینا مدبر (اِماکو) می توانندبا شماره تلفن های ۸۸۶۷۶۷۱۸ – ۸۸۶۷۶۵۷۴ ۴۴۸۳۲۸۳۹۴۴۸۳۲۸۴۰ تماس حاصل کرده و یا به وب سایت www.emaco.pro  مراجعه کنند. نشانی پست الکترونیکی شرکت: aemaco@yahoo.com

انتهای پیام

 

بازگشت به شاخه اخبار صنعت و اقتصاد بازگشت به صفحه نخست

نظرات کاربران

دسته بندی های "بازتاب رسانه ها" استیل پدیا