مدیر عامل صندوق کارآفرینی امید:

«بسته بندی» از حلقه های مفقوده کسب و کار برای رسیدن به بازارهای جهانی است

«بسته بندی» از حلقه های مفقوده کسب و کار برای رسیدن به بازارهای جهانی است

تهران- ایرنا- مدیر عامل صندوق کارآفرینی امید یکی از حلقه های مفقوده برای رسیدن به بازار جهانی را موضوع بسته بندی دانست و گفت:باید به دنبال جذابیت و مطلوبیت محصولات تولیدی برای تحریک حس خرید مصرف کنندگان باشیم.

اصغر نورالله زاده روز دوشنبه در دومین جشنواره «برترین ها در صنعت بسته بندی» که در محل دائمی نمایشگاه بین المللی تهران برگزار شد افزود: صندوق کارآفرینی امید بر اساس فلسفه ذاتی خود هر جا که بتواند از امر کارآفرینی حمایت می کند.
وی با اشاره به موضوع درون گرایی اقتصاد مقاومتی گفت: اقتصاد مقاومتی بر برون گرایی هم تاکید دارد، بنابراین باید کیفیت تولیدات خود را افزایش دهیم و همچنین به بهترین شکل آنها را به بازارهای جهانی صادر کنیم.
به گفته وی، یکی از حلقه های مفقوده کسب و کار در رسیدن به بازار جهانی موضوع بسته بندی است که بهتر است فعالان همین صنعت تشکیلاتی برای ساماندهی این موضوع ایجاد کنند.
نورالله زاده ادامه داد: ترکیب چنین تشکیلاتی باید به گونه ای باشد که بتواند در تدوین قوانین و مقررات هم دخالت موثر داشته باشد تا منافع بلندمدت ذینفعان در کشور تامین شود.
به گفته مدیرعامل صندوق کارآفرینی امید، این تشکیلات می تواند همان شورای سیاستگذاری صنعت بسته بندی باشد که با استفاده از تجارب جهانی و ظرفیت های داخلی گام های نخستین را محکم و با صلابت بردارد.
جشنواره برترین ها در صنعت بسته بندی و همچنین نمایشگاه تخصصی بسته بندی از 10 تا 13خرداد ماه جاری در محل دایمی نمایشگاه بین المللی تهران میزبان علاقمندان است.
رویکرد این جشنواره توسعه اشتغال پایدار، رویدادی با مشارکت سازمان های بین المللی در صنعت بسته بندی کشور است که با پیوند بین نهادهای دولتی و شرکت های خصوصی، سعی در توسعه صنعت بسته بندی کشور دارد.
هدف از برگزاری این جشنواره و نمایشگاه دانش افزایی و تعامل با سازمان های جهانی بسته بندی است که در سایه همکاری و اتحاد همه فعالان این صنعت در کشور قابل دستیابی خواهد بود.
جشنواره برترین ها در صنعت بسته بندی در چهار حوزه شامل همایش، مسابقه طراحی بسته بندی، نمایشگاه تخصصی و کارگاه بین المللی برگزار می شود.
با توجه به عضویت جمهوری اسلامی ایران در سازمان جهانی بسته بندی (WPO) و اتحادیه بسته بندی آسیا (APF) و حضور در هیات مدیره این سازمان ها، این جشنواره نمایش توانمندی ها و برقراری ارتباطات سازنده در سطح بین المللی و ملی برای توسعه صنعت بسته بندی کشورمان خواهد بود.
چشم انداز این جشنواره معرفی ایران به عنوان قدرت مطرح صنعت بسته بندی جهان و قدرت برتر صنعت بسته بندی آسیا تا سال 2020 میلادی است.
بازگشت به شاخه اخبار صنعت و اقتصاد بازگشت به صفحه نخست

نظرات کاربران

دسته بندی های "بازتاب رسانه ها" استیل پدیا