مهران مديري و اول ماركت در گير بد اخلاقي هاي رقبا

مهران مديري و اول ماركت در گير بد اخلاقي هاي رقبا

دورهمی ساخته جديد مهران مديري كار خود را بسيار خوب آغاز كرد و در همان قسمت های اولیه توانست نظر مخاطبان را جلب کند و آنها را به تماشای این مجموعه ترغیب کند.ساختار جدید این برنامه و تفاوت آن با برنامه های قبلی مدیری برای مخاطب ایرانی جذاب بود به گونه اي كه در حال حاضر از اين برنامه به عنوان پر مخاطب ترين برنامه شبكه نسيم و تلويزيون ايران ياد مي شود.

دورهمی ساخته جديد مهران مديري كار خود را بسيار خوب آغاز كرد و در همان قسمت های اولیه توانست نظر مخاطبان را جلب کند و آنها را به تماشای این مجموعه ترغیب کند.ساختار جدید این برنامه و تفاوت آن با برنامه های قبلی مدیری  برای مخاطب ایرانی جذاب بود به گونه اي كه در حال حاضر از اين برنامه به عنوان پر مخاطب ترين برنامه شبكه نسيم و تلويزيون ايران ياد مي شود.

از سوي ديگر برنامه اي قوي مثل دورهمي نياز به يك اسپانسر قوي و خوب دارد .«اول مارکت»  به عنوان یک فروشگاه مجازی اپلیکیشن‌ های اندرویدی، حامی مالی این برنامه ی پرطرفدار شد؛ فروشگاهی مجازی که به زعم خود تلاش دارد بزرگ‌ ترین مجموعه از اپلیکیشن‌ های ایرانی و غیر ایرانی را برای مخاطبان فارسی زبان به ارمغان بیاورد.

برنامه پر مخاطب" دورهمي" مورد انتقاد شديد مخالفان قرار گرفته است و افرادي تمام تلاش خود را مي كنند كه به اين برنامه ضربه بزنند و انتقادات و نظرات غير كارشناسي خود را از دكور برنامه گرفته تا ميهمانان و بازيگران و در حال حاضر اسپانسر برنامه مطرح مي نمايند.

 بايد اين نكته را رقباي عزيز مد نظر قرار دهند كه تخریب رقیب به دور از دین و دیانت است و کارآمدی در تخریب تعریف نمی شود و از سوي ديگر عوامل دورهمي از انتقاد سازنده هميشه استقبال كردند.

به طور مثال  "اول ماركت" با شفاف سازي و اطلاع رساني گسترده اعلام كرد كه مشترکینی که تمایل به لغو عضویت سرویس خود و عودت وجه پرداخت شده داشته باشند می توانند عدد 7 را به 3080  ارسال نمایند و هزينه كسر شده را پس بگيرند.اقدام صحیح اول مارکت در استرداد وجه به کاربران ناراضی نکته مثبتی است که يقيناً در آینده مي تواند الگوی مناسبی برای دیگر شرکت های ایرانی  باشد.

در پايان به افرادي كه منتقد اين برنامه مي باشند بايد يادآور شويم كه مردم بهترين قضاوت كننده هستند و استقبال بيش از پيش مردم از اين برنامه مهر بطلاني است بر تخريب هاي غير اخلاقي افرادي سود جو كه به خاطر به خطر افتادن منافع خود و عدم توانايي ارائه برامه اي برتر روي به كار هاي غير حرفه اي آورده اند .
بازگشت به شاخه اخبار صنعت و اقتصاد بازگشت به صفحه نخست

نظرات کاربران

دسته بندی های "بازتاب رسانه ها" استیل پدیا