بهره برداری از 2هزارو123 طرح عمرانی در هرمزگان در دولت تدبیر وامید

بهره برداری از 2هزارو123 طرح عمرانی در هرمزگان در دولت تدبیر وامید

بندرعباس- ایرنا- سرپرست معاونت هماهنگی امورعمرانی استانداری هرمزگان گفت: در بیش از 2 سال گذشته و پس از روی کار آمدن دولت تدبیر و امید، 2هزار و 123 طرح در این استان به بهره برداری رسید.

به گزارش روز دوشنبه ایرنا به نقل از روابط عمومی استانداری هرمزگان، مسعود دالمن اظهارکرد: این طرح ها با هزینه افزون بر 23 هزار میلیارد ریال از محل اعتبارات تملک دارایی های سرمایه ای استانی، ملی و سایر منابع اعتباری در استان به بهره برداری رسیده که به عنوان عملکرد عمرانی دولت در هرمزگان محسوب می شود.
وی افزود: استان هرمزگان از لحاظ حیطه عملکردی، مزیت ها و نقش ملی و فراملی در ردیف پنج استان برتر کشور قرار دارد و دربین هفت استان ساحلی، تنها مزیت هرمزگان به وجود 14جزیره نیست بلکه با دارا بودن بیش از یک هزار کیلومتر خط ساحلی سرزمین اصلی و جزایر، طولانی ترین نوار ساحلی کشور را دارد که به تنهایی یکی از وجوه ممیزه این استان است.
دالمن تصریح کرد: بسیاری از مزیت های موجود در هرمزگان مغفول مانده اما دولت تدبیر وامید در تلاش برای احیای ظرفیت های این منطقه به ویژه در سواحل و مناطق شرقی این استان برنامه های جامعی تدارک دیده است.
وی خاطرنشان کرد: در حاشیه برگزاری همایش حوزه فنی سراسر کشور،از حوزه معاونت عمرانی استانداری هرمزگان به عنوان یکی از استان های با عملکرد عمرانی برتر با اعطای لوح تقدیر توسط معاون عمران و توسعه امور شهری و روستایی وزارت کشور تقدیر شد.
بازگشت به شاخه اخبار صنعت و اقتصاد بازگشت به صفحه نخست

نظرات کاربران

دسته بندی های "بازتاب رسانه ها" استیل پدیا