مدیرعامل بیمه ایران اعلام کرد

آماده همکاری با طرف‌های خارجی هستیم

آماده همکاری با طرف‌های خارجی هستیم

مدیرعامل بیمه ایران با بیان اینکه به طور یقین از حضور سرمایه گذاران خارجی درکشور استقبال می کنیم، افزود: ورود سرمایه گذاران به سود اقتصاد کشور است و بیمه ایران نیز از این موضوع استقبال کرده و آماده مشارکت و همکاری کامل با طرف‌های خارجی است.

به گزارش ایسنا، سید عباس حسینی در خصوص میزان بدهی‌های دستگاه های اجرایی به بیمه ایران، اظهار کرد:مبالغ قابل توجهی از دستگاه های اجرایی مختلف بابت بیمه نامه های صادره طلبکار هستیم که درصورت وصول این مطالبات به طور حتم بیمه گذاران ما خدمات با کیفیت تری دریافت خواهند کرد.

رییس هیات مدیره بیمه ایران درخصوص اهداف و برنامه های خود در این مجموعه، تصریح کرد: ما به دنبال افزایش کیفیت،سرعت ارائه خدمات وافزایش میزان رضایتمندی مشتریان خود هستیم و معتقدیم صنعت بیمه باید در تنگنا ها درکنار بیمه گذاران و زیان دیدگان خود باشد از این رو برای دستیابی به این اهداف از هیچ کوششی دریغ نخواهیم کرد.

حسینی ادامه داد:افزون براین،درحال شناسایی انتظارات مشتریان به منظور خلق ارزش های جدید برای آنان هستیم درهمین ارتباط خود را جای ذینفع قرار خواهیم داد.

مدیرعامل بیمه ایران درخصوص پرتفوی شرکت نیز تصریح کرد: پرتفوی شرکت باید از وضعیت فعلی خارج و به سمت پرتفوی ترکیبی با زیان کم تغییر کند.

وی با تاکید بر اینکه بین عملکرد مالی و پرداخت هزینه ها باید یک رابطه منطقی دراین مجموعه ایجاد شود، عنوان کرد:هم اکنون ما پرتفوی های بسیار زیادی داریم که نه تنها منابع مالی برای شرکت ایجاد نکرده بلکه داشته‌های محدود ما را از بین می برد بر همین اساس بدنبال اصلاح مدیریت منابع دراین گونه پرتفوی ها به منظور جلوگیری از زیان بیشتر هستیم.

وی درادامه ابراز امیدواری کرد: با نهادینه شدن رفتار حرفه ای وضعیت شرکت و تصویر خارجی آن نزد بیمه گذاران بهبود یابد تا بتوانیم خدمات مناسب تر ارائه کنیم.

رییس هیات مدیره و مدیرعامل بیمه ایران درادامه سخنانش به اهمیت مدیریت مالی در این مجموعه اشاره کرد وافزود: مدیرمالی مجموعه‌ای از وظایف بزرگ و بسیار فراتر از این است که فقط نقش حسابدار را عهده دار باشد، شان مدیریت مالی در یک مجموعه ای همانند بیمه ایران که فعالیت اقتصادی می کند به مراتب بزرگتر و ارزشمند تر از این است که او را یک حسابدار بخوانیم.

حسینی همچنین خواستار نظام مند کردن توان مدیریت مالی ،حسابداری و افزایش کنترل های داخلی در بیمه ایران شد و افزود: اندیشه های مدیران مالی به بهبود وضعیت شرکت کمک بسزایی خواهد کرد برهمین اساس در این خصوص آنان باید مشارکت بیشتری با مجموعه مدیریت ارشد مجموعه داشته باشند.

وی با بیان اینکه بیمه ایران یک مجموعه اقتصادی بزرگ است،عنوان کرد: حوزه مالی برای این مجموعه بسیاراهمیت دارد برهمین اساس اقلام باز و مانده حساب های سنواتی باید هرچه سریع تر تعیین تکلیف شوند.

مدیرعامل بیمه ایران درخصوص نقش آفرینی بیمه ایران در صنعت بیمه داخلی و بین‌المللی نیز گفت: به دنبال اتحاد استراتژیک و همکاری کامل با سایر شرکت‌ها ونهاد های بیمه ای هستیم.

حسینی در این ارتباط تاکیدکرد: باید قابلیت حرکت در بازارهای جهانی را ایجاد کنیم و به طور حتم دراین بازارهاست که می توانیم سبد بیمه ای داخلی و خارجی را بزرگتراز قبل کنیم.

به گفته وی پاسخگویی سریع و ایفای تعهدات کامل و به موقع و بهره گیری ازفناوری های اطلاعات درعرصه ارائه خدمات نوین بیمه ای به بیمه گذاران از انتظارات جدید درهزاره سوم است و به طور یقین با دستیابی به این اهداف میزان رضایتمندی بیمه گذاران از خدمات بیمه‌ای خود را افزایش خواهیم داد.

مدیرعامل بیمه ایران با اشاره به اینکه درحال حاضر رکود صنعت بیمه و سایر صنایع را تحت تاثیر قرار داده است تصریح کرد: باید به ظرفیت‌های حضور دربازارهای بین المللی برسیم و هویت سازمانی خود را ارتقا دهیم.

انتهای پیام

بازگشت به شاخه اخبار صنعت و اقتصاد بازگشت به صفحه نخست

نظرات کاربران

دسته بندی های "بازتاب رسانه ها" استیل پدیا