با حکم وزیر اقتصاد:

مدیرعامل جدید بانک ملی ایران منصوب شد+ سوابق کامل

مدیرعامل جدید بانک ملی ایران منصوب شد+ سوابق کامل

وزیر اقتصاد مدیرعامل و رئیس هیات مدیره بانک ملی ایران را منصوب کرد.

به گزارش پایگاه خبری بورس پرس، در پی افشای فیش های حقوق چند ده میلیونی مدیران بیمه مرکزی که با تحولات مدیریتی و استعفاء محمدابراهیم امین و عزیمت عبدالناصر همتی از بانک ملی ایران به نهاد ناظر صنعت بیمه همراه شد، مدیرعامل جدید و رئیس هیات مدیره ملی با حکم وزیر اقتصاد معرفی شد. 

به این ترتیب علی طیب نیا با صدور حکمی ، محمدرضا حسین زاده را به سمت رئیس هیات مدیره و مدیرعامل بانک ملی ایران منصوب کرد.

وی که بعد از خداحافظی همتی سرپرستی بانک ملی را عهده دار شد، دارای سوابقی چون ریاست اداره امور شعب بانک ملی در استان های اردبیل و گیلان، دبیر کمیسیون هماهنگی بانک های این دو استان و دبیر کمیسیون فنی سازمان و روش های بانک های کشور، رییس کمیته عالی مشارکت و نظام پیشنهادات بانک ملی ایران، رییس کمیته تبلیغات بانک ملی ایران، رییس هیأت  ‌مدیره شرکت هلدینگ توسعه ملی، ریس کمیسیون فنی سازمان و روش‌های بانک‌های کشور، رییس هیأت ‌مدیره شرکت چاپ و نشر بانک ملی ایران، معاون مدیرعامل در امور استان ها و شعب کل کشور بانک ملی ایران.( بالغ بر 3500 شعبه)، معاون مدیرعامل در امور پشتیبانی و IT  بانک ملی ایران، معاون مدیرعامل در امور حقوقی و وصول مطالبات بانک ملی ایران، معاون مدیرعامل در امور اعتباری و معاملاتی بانک ملی ایران و در نهایت هیات مدیره بانک ملی از سال 86 تاکنون است.

در حکم حسین زاده آمده است: به استناد قانون تسهیل اعطای تسهیلات بانکی و کاهش هزینه های طرح و تسریع در اجرای طرح های تولیدی و افزایش منابع مالی و کارایی بانک ها و به موجب صورتجلسه مجمع عمومی عادی به طور فوق العاده بانک ها، به عنوان «رئیس هیات مدیره و مدیرعامل بانک ملی ایران» منصوب می شوید.

امید است با اتکال به خداوند متعال در جهت تحقق اصول قانون مداری، اعتدال گرایی و منشور اخلاقی دولت تدبیر و امید، حضوری فعال و همه جانبه داشته باشید. توفیق و سربلندی جنابعالی را در تقویت عزت و اقتدار نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران و انجام وظایف محوله از خداوند منان مسألت می نمایم.

انتهای پیام

بازگشت به شاخه اخبار صنعت و اقتصاد بازگشت به صفحه نخست

نظرات کاربران

دسته بندی های "بازتاب رسانه ها" استیل پدیا