اطلاعات جدید"وساپا" با تعدیل سنگین و ۱۲۰ درصدی سود منتشر شد+ علت

اطلاعات جدید

بعد از توقف صبح امروز نماد سرمایه گذاری سایپا ، این شرکت اطلاعات جدید مربوط به سود سال ۹۴ را منتشر کرد که با تعدیل سنگین و ۱۲۰ درصدی سود همراه است.

به گزارش پایگاه خبری بورس پرس، در جریان معاملات امروز بازار سهام نماد سرمایه گذاری سایپا با توجه به تعدیل پیش بینی درآمد هر سهم متوقف شد و  مهدی آستانی مدیرعامل این شرکت به بورس پرس اعلام کرد: این توقف نماد ناشی از تعدیل مثبت بیش از 20 درصدی سود هر سهم سال 94 بوده و تا  قبل از ظهر امروز ، اطلاعات مربوطه در کدال منتشر خواهد شد.

براساس این گزارش، با انتشار اطلاعات مربوط به اصلاحیه اولین سود هر سهم سال مالی 95 ، مشخص شد که سود هر سهم سال گذشته با 120 درصد افزایش از 65 به 143 ریال رسیده است. در این میان پیش بینی سود 96 ریالی هر سهم سال مالی جاری تغییری نکرده است.

این تعدیل سنگین ناشی از سود حاصل از محل شرکت ساختمانی دهکده پاسارگاد بوده که قبلا" حدود 10 میلیارد تومان محاسبه شده بود اما در گزارش جدید این رقم به 50 میلیارد تومان رسیده است.

مهدی آستانی مدیرعامل این شرکت درباره افزایش سرمایه 75 درصدی از سود انباشته به بورس پرس گفته است: در نظر است تا دو مجمع سالانه و فوق العاده به طور همزمان طی سه هفته آینده برگزار شود تا با موافقت سهامداران، سرمایه 610 میلیارد تومانی شرکت به بیش از هزار و 67 میلیارد تومان برسد.

 

بازگشت به شاخه اخبار صنعت و اقتصاد بازگشت به صفحه نخست

نظرات کاربران

دسته بندی های "بازتاب رسانه ها" استیل پدیا