پنجمین شورای مدیران بانک مهر اقتصاد در تهران غرب برگزار شد

پنجمین شورای مدیران بانک مهر اقتصاد در تهران غرب برگزار شد

در راستای برنامه ریزی هاي عملياتي توسعه فعاليت هاي اقصادي، پنجمین جلسه شورای مدیران بانک مهر اقتصاد در سال 1395 با حضور ايرج نيك اختر معاون اعتبارات و امور بين الملل، رئیس اداره امور شعب، مدیران و معاونین اجرایی و مالی و اداری در محل ساختمان امور شعب غرب استان تهران برگزار شد.

به گزارش اقتصادایران آنلاین به نقل از روابط عمومی بانک مهر اقتصاد غرب استان تهران؛ معاون اعتبارات و امور بین الملل بانک در اين جلسه با اشاره به برنامه ريزي هاي صورت گرفته در سال جاری اظهار داشت: مجموعه برنامه ريزي هاي عملياتي بانک بايد در مسير تحقق اقتصاد مقاومتي و در راستاي حمايت از فرهنگ توليد داخلي با قابلیت پیاده سازی و اجرایی شدن قرار گيرند و براي دستیابی به چنين جايگاهي تمام بخش هاي مسئول در بانك بايد مانند قطعات مختلف يك پازل وظيفه خود را به نحو احسن انجام دهند تا در نهايت تصوير رشد مستمر و پايدار بانك نمايان شود.

در ادامه محمد قضايي –رئیس اداره امور شعب غرب استان تهران- با تشریح ضرورت هدف گذاري در بخش اعتبارات و امور بين الملل غرب استان تهران از احمد قلندری -مسئول جديد اين بخش- خواست تا بر اساس راهبرد كلان بانك در مسير توسعه ی مناسبات ارتباطي با بنگاه هاي اقتصادي، ايده هاي تازه اي براي گسترش دامنه نفوذ اين بانك تدارك ببينند.

وی با اشاره به نامگذاری سال جاری از سوی مقام معظم رهبری(مدظله العالی) بعنوان سال «اقتصاد مقاومتي، اقدام و عمل» همکاران را به تحقق واقعی شعار مذکور با خدمت رسانی بیشتر و بهتر به هموطنان و مشتریان یادآور و اظهار امیدواری كرد که فعالان بخش خصوصي و بنگاه هاي اقتصادي در مسير پيشرفت و ترقي گام بردارند.

قضایی در بخش دیگری از سخنان خود همکاری بیشتر بخش هاي مختلف شعب غرب استان تهران را توصیه و خاطر نشان کرد: اگر بانک شناسایی صحیح و دقیقی از فعالان در حوزه تولید در راستای گسترش خدمات حمایتی داشته باشد، با سرعت بیشتری به اهداف تعیین شده دست خواهد یافت، لذا لزوم گسترش تعامل و همکاری مضاعف واحدهای ستاد و شعب بیش از پیش ضرورت دارد.

یادآور می شود در این جلسه احمد قلندري طی حکمی از سوی ایرج نیک اختر معاون اعتبارات و اور بین الملل به عنوان مدير اعتبارات غرب استان تهران معرفي و به وسيله محمد قضايي مديركل امور شعب غرب استان تهران به وی اهدا شد.
بازگشت به شاخه اخبار صنعت و اقتصاد بازگشت به صفحه نخست

نظرات کاربران

دسته بندی های "بازتاب رسانه ها" استیل پدیا