یک فعال صنفی بازنشستگان صندوق فولاد:

با ادغام در تامین اجتماعی مخالفیم

با ادغام در تامین اجتماعی مخالفیم

گروه صنایع معدنی >فولاد - یک فعال صنفی بازنشستگان صندوق فولاد می گوید: وضعیت بازنشستگان صندوق فولاد به هیچ وجه مساعد نیست و تا این لحظه فقط مطالبات مزدی فروردین ماه این بازنشستگان پرداخت شده است.

به گزارش ماین نیوز، «ابراهیم دستمزد»، معاونت فنی عملیاتی کانون بازنشستگان صندوق فولاد با اشاره به اظهارات وزیر کار مبنی بر پرداخت معوقات بازنشستگان فولاد تا روز دوشنبه گفت: تا این لحظه فقط مطالبات فروردین ماه را گرفته ایم.

وی ادامه داد: بازنشستگان صندوق فولاد از زمانی که این صندوق زیر مجموعه وزارت کار قرار گرفت، وضعیت مساعدی ندارند و به طور متوسط هر سه ماه یکبار مطالبات مزدی آنها پرداخت می شود، بنابراین به هیچ وجه ضرورتی ندارد مسئولین و مقامات، پرداخت یک یا دو ماه از مستمری معوق مانده بازنشستگان را در بوق و کرنا کنند.

دستمزد در ادامه گفت: بازنشستگان صندوق فولاد صد درصد مخالف ادغام در تامین اجتماعی هستند و با وجود این که این طرح ادغام در کمیسیون تلفیق مجلس تصویب شده، به شدت به اعتراضات خود ادامه خواهند داد.

وی با بیان این که با شروع به کار مجلس جدید پیگیری‌های خود را از سرخواهیم گرفت، افزود: در حال حاضر شرایط بازنشستگان فولاد به هیچ وجه مساعد نیست و اگر این طرح ادغام نیز اجرایی شود، بدیهی است که اوضاع به مراتب بدتر خواهد شد.

این فعال صنفی بازنشستگان صندوق فولاد ادامه داد: یکی دیگر از مشکلات اساسی بازنشستگان فولاد، بحث خدمات درمانی است که از زمانی که صندوق زیر نظر وزارت کار اداره می شود، سطح این خدمات تنزل یافته است به طوری که در یک سال گذشته هزینه بسیاری از اسناد پزشکی پرداخت نشده و با بسیاری از مراکز درمانی لغو قرارداد شده است.
بازگشت به شاخه اخبار فولاد بازگشت به صفحه نخست

نظرات کاربران

دسته بندی های "بازتاب رسانه ها" استیل پدیا