راه اندازی سیستم الکترونیکی ارتباط با مشتریان صندوق بیمه فعالیت های معدنی

راه اندازی سیستم الکترونیکی ارتباط با مشتریان صندوق بیمه فعالیت های معدنی

گروه معادن - مدیرعامل صندوق بیمه سرمایه گذاری فعالیت های معدنی از راه اندازی سیستم الکترونیکی ارتباط با مشتریان این صندوق خبر داد.

به گزارش ماین نیوز، محمدرضا عربی مزرعه شاهی افزود: سیستم ارتباط با مشتریان به منظور رفاه حال متقاضیان و سهولت در ارائه خدمات از ابتدای خرداد ماه سال جاری به بهره برداری رسیده است.

وی ادامه داد: این سیستم به صورت پایلوت در نمایندگی های صندوق بیمه در استان های آذربایجان شرقی، غربی، کردستان و اردبیل و خراسان های شمالی، رضوی و جنوبی اجرایی شده است.

عربی اظهار کرد: متقاضیان در استان های مذکور می توانند با مراجعه به سایت صندوق بیمه یا نمایندگی های مستقر در سازمان های صنعت، معدن و تجارت مربوطه ضمن ارائه درخواست و مدارک خود به صورت الکترونیکی به صندوق، از پشتیبانی و راهنمایی نمایندگان مذکور نیز استفاده کنند.
به گفته وی پس از اجرای آزمایشی و پایلوت و رفع نواقص احتمالی، این طرح برای متقاضیان کل کشور به بهره برداری خواهد رسید.
عربی گفت که یکی از برنامه های صندوق در راستای اجرای مدیریت بهینه امور و افزایش کیفیت خدمت رسانی به ذینفعان و گسترش پوشش عملیات حوزه های مختلف کاری صندوق در سال 95 ، اجرای طرح سیستم ارتباط با مشتریان(CRM) بوده است.
وی تصریح کرد: در حال حاضر فاز اول طرح مورد اشاره یعنی پذیرش متقاضیان و مکانیزه شدن مکاتبات اجرایی شده است و در طرح توسعه این سیستم، تمام فرآیندهای مرتبط با صدور بیمه نامه ها از طریق درگاه مذکور صورت خواهد گرفت.
بازگشت به شاخه اخبار معدن بازگشت به صفحه نخست

نظرات کاربران

دسته بندی های "بازتاب رسانه ها" استیل پدیا