بزرگترین کارخانه تولید ورق گالوانیزه غرب آسیا آماده بهره‌برداری شد

بزرگترین کارخانه تولید ورق گالوانیزه غرب آسیا آماده بهره‌برداری شد

گروه صنایع معدنی >فولاد - مدیرعامل شرکت شهرک‌های صنعتی استان چهارمحال و بختیاری گفت: بزرگترین کارخانه تولید ورق گالوانیزه غرب آسیا در چهارمحال و بختیاری آماده بهره‌برداری است.

به گزارش ماین نیوز، علیرضا شفیع‌زاده با اعلام این خبر، اظهار کرد: این واحد صنعتی اوایل تابستان امسال به بهره‌برداری می‌رسد.

وی با اشاره به اینکه خط تولید این کارخانه را کارشناسان و متخصصان ایرانی ساخته اند، افزود: کارخانه تولید ورق گالوانیزه و گالوالوم در زمینی به وسعت 70 هزار متر مربع و با سرمایه‌گذاری اولیه 600 میلیارد ریال ساخته شده است.

مدیرعامل شرکت شهرک‎های صنعتی چهارمحال و بختیاری گفت: در مرحله نخست بهره‌برداری از این طرح زمینه اشتغال 80 نفر فراهم و در مراحل تکمیلی، این طرح 170 نفر اشتغال‌زایی دارد.

شفیع‌ زاده، تضمین کیفیت ورق گالوالوم تا 25 سال آن‌هم بدون رنگ را از ویژگی‌های این خط تولید برشمرد و خاطرنشان کرد: ظرفیت تولید سالانه این مجموعه بیش از 260 هزار تن است اما توانمندی تولید سالیانه 330 هزار تن را دارد.

وی تصریح کرد: بازار هدف برای نیمی از تولیدات این کارخانه در کوتاه مدت کشورهای غرب آسیا و حاشیه خلیج فارس و در بلند مدت بازارهای اروپایی است.
بازگشت به شاخه اخبار فولاد بازگشت به صفحه نخست

نظرات کاربران

دسته بندی های "بازتاب رسانه ها" استیل پدیا