امروز در بورس كالا رقم خورد؛

رونق ادامه دار معاملات محصولات پلیمری

رونق ادامه دار معاملات محصولات پلیمری

معاملات محصولات پلیمری امروز همانند هفته گذشته رونق داشت، به طوری که پلی اتیلن های سبک فیلم، پلی استایرن های معمولی، مقاوم و انبساطی، پی وی سی ها و ایکس تری با رقابت از سوی معامله گران خریداری شدند.

به گزارش «پایگاه خبری بورس کالای ایران»، در غیبت  پتروشیمی اروند، امروز تولیدکنندگان پی وی سی با افزایش تقاضا برای محصولاتشان روبه رو بودند.

به این ترتیب عرضه۳۰۰۳ تنی پی وی سی گرید ۶۵ پتروشیمی بندرامام که به صورت سلف بود، ۸۴۸۱ تن تقاضا داشت، قیمت پایه این کالا ۲ هزار و ۶۰۵ تومان و میانگین نرخ خرید آن هم ۳ هزار و ۴۰ تومان رقم خورد.

پی وی سی گرید۷۰ پتروشیمی آبادان هم به صورت سلف و به میزان ۶۰۰ تن عرضه شد که ۳ هزار و ۲۲۰ تن تقاضا داشت، قیمت پایه آن ۲ هزار و ۸۶۶ تومان و میانگین نرخ خرید آن هم ۳ هزار و ۶۰۱ تومان رقم خورد.

پی وی سی گرید ۶۵ آبادان هم ۵۰۰ تن عرضه و ۲۳۲۰ تن تقاضا داشت، قیمت پایه این کالا ۲ هزار و ۶۰۵ تومان ومیانگین نرخ خرید آن هم ۲ هزار و۹۷۲ تومان رقم خورد.

همچنین پی وی سی گرید ۶۵ پتروشیمی غدیر هم با حجم عرضه ۴۰۰ تن ۱۳۴۰ تن تقاضا داشت، قیمت پایه این کالا ۲ هزار و ۶۰۵ تومان  میانگین قیمت خرید آن هم ۳ هزار و ۲۲۱ تومان بود.

در همین حال پلی اتیلن های سبک فیلم پتروشیمی بندرامام و لاله نیز معاملاتی خوبی را پشت سرگذاشتند. به طوری که گرید۰۰۷۵ به میزان ۵۰۰ تن عرضه و ۱۰ هزار و ۵۵۰ تن تقاضا داشت، قیمت پایه این کالا ۳ هزار و ۷۲۹ تومان و قیمت خرید آن هم ۴ هزار و ۱۰۲ تومان بود. گرید ۰۲۰ هم به میزان یک هزارتن عرضه و ۱۵۳۰ تن تقاضا داشت. پلی اتیلن های سبک فیلم لاله هم امروز با تقاضایی بیش از عرضه روبه رو شدند.

بازگشت به شاخه اخبار صنعت و اقتصاد بازگشت به صفحه نخست

نظرات کاربران

دسته بندی های "بازتاب رسانه ها" استیل پدیا