اعلام آمادگی بانک مهر اقتصاد برای نوسازی ناوگان هوایی کشور

اعلام آمادگی بانک مهر اقتصاد برای نوسازی ناوگان هوایی کشور

معاون اعتبارت و بین الملل بانک مهر اقتصاد در بازدید از شرکت هواپیمایی ایران ایر تور از آمادگی این بانک برای نوسازی ناوگان هواپیمایی خبر داد.


به گزارش اقتصادایران آنلاین به نقل از روابط عمومی بانک مهر اقتصاد استان آذربایجان شرقی، ایرج نیک اختر - معاون اعتبارات و بین الملل بانک - در دیدار با رئیس هیئت مدیره و جمعی از مدیران شرکت هواپیمایی ایران ایر تور گفت: در حال حاضر و پس از دوره پسا تحریم، نوسازی ناوگان هوایی می تواند در رشد و توسعه اقتصادی کشور بسیار تاثیر گذار باشد.

 
نیک اختر با اعلام حمایت بانک مهر اقتصاد از طرح هایی که در راستای حمایت از تولید داخل اجرایی می شوند، گفت: در شرایطی که مقام معظم رهبری سال 95 را با عنوان اقتصاد مقاومتی، اقدام و عمل نامگذاری کرده اند، حمایت از تولید داخلی در راستای تامین نیازهای تولید کنندگان و افزایش محصولات صادراتی یکی از مهمترین عواملی است که می تواند، زمینه مقاوم سازی اقتصاد را فراهم کند.

 
نیک اختر تصریح کرد: بانک مهر اقتصاد آماده دارد تا با حمایت از شرکت هواپیمایی ایران ایر تور و سایر شرکت های هواپیمایی در نوسازی ناوگان هوایی کشور مشارکت نماید.

 
در ادامه، مجید شکاری - رئیس هیئت مدیره شرکت هواپیمایی ایران ایر تور - گفت: این شرکت با داشتن نیروی انسانی توانمند و متخصص در نظر دارد با خرید هواپیما و نوسازی ناوگان هوایی خود به ملت شریف ایران و سایر مسافران خدمات بهتری ارائه نماید.

 
امیر بهبودی - رئیس اداره امورشعب استان آذربایجان شرقی - نیز در ادامه گفت: برخورداری از شبکه حمل و نقل پیشرفته یکی از شاخص های اصلی پیشرفت هر کشوری به شمار می رود از اینرو شرکت های هواپیمایی نقش ویژه ای در توسعه پایدار بر عهده دارند.

بهبودی افزود: شرکت های هواپیمایی با نوسازی ناوگان خود و افزایش امنیت پرواز می توانند در جذب گردشگران و به تبع آن ورود ارز به کشور، آفرین باشند.
بازگشت به شاخه اخبار صنعت و اقتصاد بازگشت به صفحه نخست

نظرات کاربران

دسته بندی های "بازتاب رسانه ها" استیل پدیا