توجه به سرمایه انسانی یکی از شاخصه های مهم در افزایش بهره وری است

توجه به سرمایه انسانی یکی از شاخصه های مهم در افزایش بهره وری است

مدیر عامل بانک مهر اقتصاد در بازدید از شعب استان آذربایجان غربی گفت: هدف از نظارت ستادی توجه به سرمایه انسانی به عنوان یکی از شاخصه های مهم بانک و افزایش بهره وری و سود دهی بانک می باشد.

 
به گزارش اقتصادایران آنلاین به نقل از روابط عمومی بانک مهر اقتصاد استان آذربایجان غربی، سید ضیاء ایمانی – مدیر عامل بانک – به همراه معاونین امور مناطق و پشتیبانی و مهندسی، رئیس اداره کل امور مدیران و رئیس اداره کل روابط عمومی و حوزه مدیریت از شعب استان آذربایجان غربی بازدید به عمل آورد.

 
مدیر عامل بانک مهر اقتصاد در این بازدید ضمن دیدار با کارکنان و تقدیر از آنان، هدف از نظارت های ستادی را افزایش بهره وری و سود آوری عنوان کرد و به بررسی منابع و مصارف شعب، شناسایی نکات قابل بهبود، تبیین اهمیت کاهش قیمت تمام شده پول و افزایش نرخ بهای فروش، وصول مطالبات معوق و تشریح برنامه های بانک پرداخت.

 
ایمانی با تاکید بر جایگاه و اهمیت سرمایه انسانی در بانک مهر اقتصاد، اظهار داشت: معتقدیم بهره وری سرمایه انسانی از مولفه های اصلی پیشرفت است بنابراین توجه به این مهم و ایجاد فضای همدلی در بین کارکنان باید مورد توجه جدی قرار گیرد.

 
وی تصریح کرد: توجه به نیازهای مادی و معنوی به عنوان ارزش های کلیدی و شاخص در بحث سرمایه انسانی از اولویت های نخست بانک مهر اقتصاد می باشد.

 
ایمانی با تبیین نحوه اجرای بانکداری اسلامی گفت: واضح و مبرهن است که تحقق بانکداری اسلامی از مقولات بسیار مهمی است که پیوسته در بانک مهر اقتصاد در صدر توجهات قرار داشته و سلسله اقدامات مستمری برای پیاده سازی، ترویج و فرهنگ سازی آن در حال انجام است.

 
مدیر عامل بانک مهر اقتصاد تصریح کرد: مشتری مداری با رعایت اصل توجه به مشتریان کلان و حمایت از تولید به ویژه بخش کشاورزی در استان آذربایجان غربی باید بیش از پیش مورد توجه قرار گیرد.

 
مدیر عامل بانک مهر اقتصاد ادامه داد: استان آذربایجان غربی دارای قابلیت های بسیاری برای سرمایه گذاری و پیشرفت است که با برنامه ریزی و مدیریت صحیح می توان با شناسایی بازارهای مناسب و مشتریان مستعد بیش از گذشته در راه رشد و اعتلای بانک و توسعه و رونق اقتصاد استان گام برداشت.

 
ایمانی با تشریح موضوع اهمیت توسعه بازار در نظام بانکداری نوین تصریح کرد: شناسایی بازار و بنگاه های مختلف اقتصادی و جذب مشتریان کلان امر بسیار مهمی در اصول بانکداری است که این مهم نیازمند همکاری یکایک کارکنان می باشد.
بازگشت به شاخه اخبار صنعت و اقتصاد بازگشت به صفحه نخست

نظرات کاربران

دسته بندی های "بازتاب رسانه ها" استیل پدیا