یک عضو هیات مدیره و نایب رئیس نخست شرکت اعلام کردند:

زیمنس با شرکت های ایرانی درحال مذاکره است/ علاقمند به شراکت واقعی و طولانی

زیمنس با شرکت های ایرانی درحال مذاکره است/ علاقمند به شراکت واقعی و طولانی

یک عضو هیات مدیره و نایب رئیس اول زیمنس اعلام کردند این شرکت آلمانی علاقمند به شراکت هایی واقعی و طولانی با شرکت های ایرانی بوده و از مذاکراتی با برخی شرکت ها خبر دادند.

به گزارش پایگاه خبری بورس پرس، بنیامین شرودر در حاشیه بیست و یکمین نمایشگاه نفت، گاز، پالایش و پتروشیمی که از امروز با حضور ١٩٠٠ شرکت ایرانی و خارجی از ٤٠ کشور جهان شروع شده ، گفت: درحالی زیمنس ده ها سال و حتی زمان تحریم در ایران حضور داشته که به حضور در این کشور افتخار کرده و  علاقمند به شراکت هایی واقعی و طولانی با شرکت های ایرانی هستیم.

وی با بیان اینکه تجارت با ایران آینده خوبی دارد و زیمنس برای افزایش تولید نفت به ایران کمک خواهد کرد، ادامه داد: درحالی قراردادی با شرکت توربو کمپرسور نفت در حال انجام است که با وزارتخانه ها و شرکت های ایرانی برای گسترش همکاری ها مذاکره کرده که ادامه دارد.

نایب رئیس اول و مسئول ارتباطات و امور دولتی زیمنس در خاورمیانه گفت: هنوز برخی مشکلات بویژه در حوزه های مالی وجود دارد که همه این مشکلات در نشست اخیر هیئتهای ایرانی و آلمانی در تهران به بحث گذاشته شد.

سیگفرید روسوورم عضو هیات مدیره این شرکت آلمانی هم گفت: ایران با دارا بودن نیروی کار بسیار با کیفیت و ذخایر عظیم منابع طبیعی، ظرفیت پیوستن به  قدرت های برتر اقتصادی جهان را دارد. یکی از بزرگترین مزیت های ایران، بلندپروازی ها و جمعیت تحصیلکرده آن است.

وی به علاقمندی زیمنس برای ورود به شراکت هایی واقعی و طولانی با شرکت های ایرانی تاکید کرد و گفت: شرکت های ایرانی از ابتکارات و دانش فنی زیمنس بهره مند خواهند شد.ئ

انتهای پیام

بازگشت به شاخه اخبار صنعت و اقتصاد بازگشت به صفحه نخست

نظرات کاربران

دسته بندی های "بازتاب رسانه ها" استیل پدیا