افزايش توليد فولاد كاوه جنوب كيش

به منظور تحقق اقتصاد مقاومتي صورت مي گيرد

به منظور تحقق اقتصاد مقاومتي صورت مي گيرد

گروه صنایع معدنی >فولاد - هياتي بلندپايه از مديران بانک توسعه صادرات از کارخانه ها و طرح هاي فولاد کاوه جنوب کيش ديدن کردند.

به گزارش ماین نیوز، مديرعامل اين شرکت از بازديد هياتي بلندپايه از مديران بانک توسعه صادرات براي مشارکت در طرح ها و تامين نقدينگي به منظور تکميل ظرفيت توليد اين شرکت خبر داد.

محمدجعفر مزده، عضو هيات مديره بانک توسعه صادرات و عضو ناظر بر تسهيلات در حاشيه اين ديدار گفت: با توجه به توفيق هايي که پس از برجام حاصل شده است بر اين باوريم که مناسبات تجاري کشور با دنيا گسترده خواهد شد و مشکلات ناشي از تحريم از طريق صادرات برطرف خواهد شد. وي يادآور شد: بانک توسعه صادرات در نظر دارد در سال اقدام و عمل و اقتصاد مقاومتي با حضور در واحدهاي صنعتي بزرگ که ظرفيت قابل توجهي براي صادرات دارند، از اين واحدها براي افزايش توليد و صادرات حمايت کند. عضو هيات مديره بانک توسعه صادرات ديدار کميته اعتباري را موجب شناخت اين کميته از مشکلات توليد دانست و گفت: اين بازديدها نگاه واقع بينانه به اين کميته مي دهد که با اين شناخت بتوانيم با ارائه خدمات متناسب گامي به منظور تحقق عملي در اقتصاد مقاومتي برداريم.

وي با اشاره به برنامه ريزي هاي فولاد کاوه جنوب کيش براي صادرات در سال جاري يادآور شد: فولاد کاوه جنوب کيش به موازات توليد و صادرات برنامه اي دقيق براي توسعه ظرفيت توليدي خود دارد که به طور مستمر در حال پيگيري است. در چنين شرايطي واحدها براي خريد مواد اوليه و انجام فعاليت هاي جاري خود نياز به نقدينگي دارند که شرکت فولاد کاوه جنوب کيش به دنبال ايجاد ظرفيت جديد نيز هست که به حمايت جدي نياز دارد. مزده در ادامه از حمايت ويژه بانک توسعه صادرات براي تکميل طرح فاز2 فولادسازي اين شرکت خبر داد و تصريح کرد: تسهيلاتي در حدود 100 ميليون يورو براي تکميل فاز 2 فولادسازي اين شرکت در نظر گرفته شده و از اين پس هم اين بانک در تعاملي دوجانبه با توجه به ظرفيت هاي مالي حمايت هاي خود را ادامه خواهد داد. علي دهاقين، مديرعامل شرکت نيز در اين نشست به هدف گذاري صادرات 250 ميليون دلاري در سال جاري اشاره کرد و افزود: دو کارخانه توليد آهن اسفنجي با ظرفيت يک ميليون و 850 هزارتن در سال و يک کارخانه فولادسازي با ظرفيت يک ميليون و 200 هزارتن شمش در حال فعاليت است، از اين رو براي تحقق اين هدف برنامه ريزي هايي در کميته هاي تخصصي انجام شده که براي اجراي آنها و افزايش توليد و تکميل ظرفيت نيازمند تامين منابع مالي هستيم.
بازگشت به شاخه اخبار فولاد بازگشت به صفحه نخست

نظرات کاربران

دسته بندی های "بازتاب رسانه ها" استیل پدیا