قنواتی خبر داد:

رشد ۷ درصدی تولید فولاد اکسین در ۹۴

رشد ۷ درصدی تولید فولاد اکسین در ۹۴

گروه صنایع معدنی >فولاد - نماينده ولي فقيه در خوزستان از روند فعاليت هاي شرکت فولاد اکسين خوزستان بازديد کرد.

به گزارش ماین نیوز، آيت الله سيدمحمدعلي موسوي جزايري دراين بازديد و در جمع مديران و کارکنان اين شرکت گفت: شرکت فولاد اکسين با توليد اين محصولات مهم و استراتژيک توانست ايران را خودکفا کند؛ بنابراین اين کوشش عملي و علمي شما در نزد خداوند متعال اجر و پاداش دارد و با همين اتحاد، رفاقت و صميميت انشاا... در حفظ و ادامه اين روند موفق و پيروز باشيد.

نماينده ولي فقيه در خوزستان با تقدير از زحمات تلاشگران شرکت فولاد اکسين ادامه داد: در جلسه آتي خويش در حضور مقام معظم رهبري گزارش فعاليتهاي شما را خدمت معظم له ارائه خواهم کرد و يکي از برنامه هاي حضور من در فولاد اکسين و آنهم همزمان با جشن ميلاد منجي عالم بشريت مهدي موعود (عج)، تقدير از زحمات شما عزيزان بخاطر اين عملکرد و پيشرفت خوبتان در ارتقاي توليد کشور بوده است.

مديرعامل شرکت فولاد اکسين خوزستان نيز در اين مراسم با تبريک فرا رسيدن ميلاد باسعادت حضرت مهدي (عج) و خير مقدم به نماينده ولي فقيه در خوزستان گفت: با تلاش تلاشگران اين شرکت و در راستاي برنامه هاي اقتصاد مقاومتي از سال 92 تاکنون حدود 20 محصول جديد از جمله محصولات حساس و استراتژيک نفت، گاز و پتروشيمي طراحي و ساخته و کشورمان در اين محصولات خودکفا شده است.

عزيز قنواتي افزود: ميزان توليد در سال گذشته رشد ۷ درصدي را داشته است که در برنامه توليد امسال هم ۱۳ درصد رشد نسبت به سال ۹۴ پيش بيني و برنامه ريزي شده است.

وي با اشاره به اينکه اين شرکت با داشتن نيروهاي جوان و تجهيزات فوق پيشرفته در جهان و بدون حضور کارشناسان خارجي و در زمان تحريم ها به موفقيت هاي چشمگيري در صنعت فولادسازي رسيده است، اظهار داشت: با حمايت مسئولان و تامين ورق هاي موردنياز طرح هاي بزرگ کشور اين امکان براي شرکت فولاد اکسين فراهم خواهد شد تا از طرح هاي توسعه‌اي خويش و فولادسازي بهره برداري کند و حداقل براي ۱۵۰۰ نفر به صورت مستقيم ايجاد اشتغال کند.

شرکت فولاد اکسين خوزستان در زميني به مساحت 160 هکتار و در 10 سالن با مجموع زيربناي حدود 100 هزار مترمربع در شهر اهواز فعاليت مي کند. اين شرکت به دنبال نياز صنايع عظيم کشور به ورق فولادي با عرض بالا، از سال 1382 فعاليت خود را آغاز کرد.
بازگشت به شاخه اخبار فولاد بازگشت به صفحه نخست

نظرات کاربران

دسته بندی های "بازتاب رسانه ها" استیل پدیا