رئیس صنعت و معدن کهگیلویه و بویراحمد:

خانه معدن کهگیلویه و بویراحمد تشکیل شد

خانه معدن کهگیلویه و بویراحمد تشکیل شد

گروه معادن - رئیس سازمان صنعت، معدن و تجارت استان کهگیلویه و بویراحمد گفت: با حضور مدیر امور استان های خانه معدن ایران و واحدهای معدنی استان پس از برگزاری انتخابات بین داوطلبان، خانه معدن برای نخستین بار در استان با ۱۱ عضو تشکیل شد.

به گزارش ماین نیوز، داریوش دیودیده در نشست تشکیل خانه معدن استان کهگیلویه و بویراحمد با بیان اینکه سیاست دولت در تحرک بخشی و حضور پررنگ بخش خصوصی و تشکل های مردم نهاد است اظهار داشت: خانه معدن استان پس از برگزاری انتخابات بین داوطلبان عضویت در هیات رئیسه برای نخستین بار و با رای دارندگان پروانه بهره برداری از معادن و بهره برداران معادن تشکیل شد.

وی بیان کرد: تشکیل خانه معدن یکی از گام های عملیاتی و مهم در راستای ساماندهی امور مربوط به معادن است و تقویت فعالیت های معدنی و صنایع معدنی از طریق نهادی برخاسته از بطن فعالان حوزه معدن حائز اهمیت است.
دیودیده با بیان اینکه خانه معدن بازوی وزارت صنعت، معدن و تجارت در ساماندهی و بهینه سازی معادن و صنایع معدنی کشور است، خاطرنشان کرد: کاهش تصدی گری دولتی و افزایش اختیارات خانه معدن از اهداف وزارت صنعت، معدن و تجارت در راستای تعالی فعالیت های معدنی در کشور است.
وی ایجاد بانک اطلاعاتی در مورد معادن و صنایع معدنی، انتشار کتب و نشریات علمی، برگزاری دوره های آموزشی و نمایشگاه ها، همکاری با دولت در تهیه و تدوین لوایح قانونی، هماهنگی و همکاری با تشکل های معدنی در پیشبرد امور بخش معدن، همکاری با متولیان دولتی بخش معدن و سایر موارد از مهمترین وظایف خانه معدن استان دانست.
رئیس صنعت، معدن و تجارت کهگیلویه و بویراحمد با اشاره به دیگر اهداف و وظایف خانه معدن گفت: ارتقای سطح علمی و فناوری در تولید مواد معدنی، ایجاد کارخانه های فرآوری و صنایع معدنی، ارتقای فعالیت های تخصصی در استان، بازاریابی و ایجاد زمینه های لازم برای حضور در بازارهای جهانی از مهم ترین اهداف تشکیل خانه معدن در استان است.
وی در پایان اظهار امیدواری کرد: با تشکیل خانه معدن در استان کهگیلویه و بویراحمد موجبات رونق بیشتر بخش معادن فراهم شود.
بازگشت به شاخه اخبار معدن بازگشت به صفحه نخست

نظرات کاربران

دسته بندی های "بازتاب رسانه ها" استیل پدیا