تقاضای همکاری هیات اقتصادی ایالت تورینگن آلمان با شرکت فولادمبارکه اصفهان

تقاضای همکاری هیات اقتصادی ایالت تورینگن آلمان با شرکت فولادمبارکه اصفهان

فولاد مباركه اصفهان ميزبان هيات اقتصادی و علمی آلمانی به رياست وزير اقتصاد و علوم ايالت تورينگن بود.

 

به گزارش نرخ باکس، وزير اقتصاد و علوم جامعه ديجيتال ايالت تورينگن آلمان به همراه هيات 40نفری از بازرگانان وفعالان اقتصادی اين کشور روز پنجشنبه 30 ارديبهشت ماه از فولاد مبارکه بازديد نمودند تا علاوه بر آشنايی با خطوط توليد اين بنگاه اقتصادی از پتانسيل وتوانمندی های بزرگترين فولادساز خاورميانه بهره مند گردند.

 


ولفگانگ تيفن زِ در این گفتگو با اشاره به حضور خود و هيات اقتصادی ايالت تورينگن آلمان در شرکت فولادمبارکه گفت: فرآيند توليد محصولات فولادی اين شرکت که بصورت  کاملاً اتوماتيک و با تکنولوژی پيشرفته ای توليد ميشود ما را تحت تأثير فراوان قرارداد.
وی صنايع فولادی را يکی از بنيادی ترين صنايع هر کشور دانست و گفت: صنايع فولادی تأثير بسزايی در اقتصاد کشورها دارد و در واقع ستون فقرات آن کشور است و کشوری که ستون فقرات ايمنی داشته باشد پيشرفت قابل توجهی خواهد داشت.

 


تيفن زِ با اشاره به نشستی که با دکتر بهرام سبحانی مدير عامل شرکت داشت افزود: با توافق انجام شده ايران با جامعه بين المللی، ايران وارد برهه جديدی شد که مبنای اين فصل جديد، احترام متقابل، گفتگوی شفاف و اراده برای همکاری های بيشتر می باشد و با اين تدبير ايران می تواند جايگاه هم طراز خود را در جوامع بين المللی باز پس گيرد که ما در اين ميان نيز خواهان همکاری های دو جانبه با ايران و شرکت فولادمبارکه هستيم.
بنا برهمين گزارش در اين ديدار دکتر بهرام سبحانی و جمعی از معاونين و مديران شرکت فولاد مبارکه حضور داشتند که مديرعامل فولادمبارکه به تشريح شرايط صنعت فولاد در ايران وجهان پرداخت و گزارش مبسوطی از فرآيند توليد محصولات در فولاد مبارکه و معرفی شرکتهای گروه فولاد مبارکه ارايه نمود.
مديرعامل شرکت فولاد مبارکه با اشاره به سفر هيئت های اروپايی به ايران گفت: بايد همکاری ها دوجانبه باشد و برای تأمين تکنولوژی و منابع مالی و سرمايه گذاری از پتانسيل های دو طرف استفاده نماييم.

 

 

بازگشت به شاخه اخبار صنعت و اقتصاد بازگشت به صفحه نخست

نظرات کاربران

دسته بندی های "بازتاب رسانه ها" استیل پدیا