سه محصول جدید ایران خودرو در سوریه تولید می شود

سه محصول جدید ایران خودرو در سوریه تولید می شود

تهران- ایرنا- به دنبال فعال شدن سایت ایران خودرو در کشور سوریه، این شرکت قصد دارد محصولات جدید خود از جمله دنا، رانا و سورن را در این سایت تولید کند.

به گزارش روز چهارشنبه ایرنا از ایران خودرو، سعید تفضلی معاون صادرات گروه صنعتی ایران خودرو در این ارتباط گفت: ایران خودرو دومین محموله از قطعات برای تولید نزدیک به 90 دستگاه از محصولات جدید خود را در هفته جاری به سایت سیامکو در کشور سوریه ارسال خواهد کرد.
وی با بیان اینکه چندی پیش نخستین محموله ایران خودرو برای تولید 100 دستگاه سمند به سوریه ارسال و در این سایت تولید شد، گفت: اکنون تولید محصولات جدید ایران خودرو و ارسال محموله دوم در دستور کار قرار گرفته است.
تفضلی گفت: بر اساس برنامه ریزی های انجام شده، قرار است امسال در سایت سیامکو حدود یک هزار دستگاه از محصولات جدید ایران خودرو تولید و وارد بازار این کشور شود.
وی استراتژی این گروه صنعتی برای تنوع محصول در بازار سوریه را یکی از اهداف صادراتی ایران خودرو در این کشور برشمرد و گفت: برای سال آینده نیز تولید دو هزار دستگاه از محصولات ایران خودرو در سایت سیامکو برنامه ریزی شده است.
گروه صنعتی ایران خودرو بتازگی حدود 100 دستگاه خودرو به سوریه صادر و با شریک سوری خود توافق کرده است که محصولات جدید از جمله سورن، رانا و حتی دنا وارد خط تولید شوند.
سیامکو بزرگترین سایت تولیدی ایران خودرو در خارج از کشوراست که در گذشته انواع سمند با نام «شام» را تولید می کرد.
بازگشت به شاخه اخبار صنعت و اقتصاد بازگشت به صفحه نخست

نظرات کاربران

دسته بندی های "بازتاب رسانه ها" استیل پدیا