دورخیز صانیر برای اجرای پروژه در اتحادیه اروپا؛

صانیر آماده مشارکت در حوزه های انرژی نو و ساخت بندر در قبرس است

صانیر آماده مشارکت در حوزه های انرژی نو و ساخت بندر در قبرس است

تهران- ایرنا- مدیرعامل شرکت صادرات و تجهیزات خدمات صنایع آب و برق ایران (صانیر) در ملاقات با «ماریوس دمتریارس» وزیر کار، حمل ونقل و ارتباطات قبرس برای حضور در پروژه های انرژی های نو و ساخت بندر در این کشور عضو اتحادیه اروپا اعلام آمادگی کرد.

به گزارش روز سه شنبه ایرنا، در این دیدار که عصر دیروز (دوشنبه) در محل شرکت صانیر برگزار شد، بهمن صالحی مدیر عامل این شرکت برای همکاری های دوجانبه و چند جانبه با قبرس اعلام آمادگی کرد .
وی تصریح کرد: شرکت صانیر در 22 سال گذشته بیش از 200 پروژه در کشورهای همسایه ایران، خاورمیانه و آمریکای مرکزی اجرا کرده است و از مشارکت با شرکت های قبرسی استقبال می کند.
صالحی تاکید کرد: کشور قبرس به دلیل اهمیت و عضویت در اتحادیه اروپا می تواند به عنوان همکار و شریک برای توسعه فعالیت های انرژی در کشورهای منطقه با صانیر همکاری داشته باشد.
در این دیدار درباره فایناس (تامین مالی) اجرای پروژه های انرژی های تجدیدپذیر بویژه انرژی خورشیدی نیز تبادل نظر شد.
ماریوس دمتریارس وزیر کار، حمل و نقل و ارتباطات قبرس از مشارکت شرکت صانیر در پروژه های انرژی های نو و ساخت بندر «اسکله لیماسول» در این کشور استقبال کرد.
وی در این دیدار گفت، این پروژه در دو مرحله اجرایی خواهد شد و صانیر از توان و ظرفیت لازم برای همکاری در این پروژه ها برخوردار است.
طرف قبرسی تصریح کرد: شرکت صانیر با توجه به ظرفیت و فعالیت هایش در کشور های منطقه، می تواند حضوری فعال در دیگر پروژه های این کشور داشته باشد.
شرکت صانیر اینک 18 پروژه در 13 کشور جهان در دست اجرا دارد و هفته گذشته نیز تفاهمنامه ساخت نیروهای 50 مگاواتی بادی به ارزش 110 میلیون دلار را در کشور قزاقستان در حاشیه شرقی دریای خرز امضا کرد.
بازگشت به شاخه اخبار صنعت و اقتصاد بازگشت به صفحه نخست

نظرات کاربران

دسته بندی های "بازتاب رسانه ها" استیل پدیا