جزئیات آخرین وضعیت بودجه 95 و لایحه برنامه ششم

جزئیات آخرین وضعیت بودجه 95 و لایحه برنامه ششم

سخنگوی کمیسیون تلفیق بودجه مجلس با اشاره به آخرین وضعیت بودجه 95 و برنامه ششم گفت: قیمت محاسبه بنزین در بودجه 95 مشخص است و دولت باید سهمیه خودروها را تعیین کند.

 

محمدرضا پورابراهیمی، با اشاره به وضعیت بودجه 95 کل کشور، تصریح کرد: اصلاحات بودجه در صحن مجلس به تایید نمایندگان رسید و برای شورای نگهبان ارسال شد، تا در نهایت سه‌شنبه یا چهارشنبه هفته جاری به دولت ابلاغ شود.
سخنگوی کمیسیون تلفیق بودجه 95 مجلس در مورد برنامه ششم توسعه نیز گفت: رسیدگی به لایحه برنامه ششم توسعه امروز در دستور کار نمایندگان قرار نگرفت، بدین ترتیب با توجه به فرصت باقی‌مانده مجلس کنونی رسیدگی به  این موضوع به مجلس آینده موکول خواهد شد.
وی تصریح کرد: طبق قانون دولت مجددا باید لایحه برنامه ششم توسعه را به مجلس آینده ارائه و نمایندگان در مورد کلیات و جزئیات آن رای بدهند.
پورابراهیمی در مورد اینکه آیا ایرادات و انتقادات گرفته شده به لایحه برنامه ششم توسعه با توجه به فرصت پیش‌ آمده در دولت اصلاح خواهد شد، بیان داشت: از این موضوع اطلاعی ندارم و دولت باید در این رابطه نظر بدهد.
این نماینده مجلس در مورد اخبار موجود مبنی بر اینکه قیمت بنزین سهمیه‌ای هزار تومان و آزاد 1500 تومان تعیین شده است، عنوان کرد: نحوه محاسبه قیمت بنزین در بودجه سال 95 تعیین شده و دولت باید میزان سهمیه خودروهای سواری شخصی، تاکسی و عمومی را مشخص کند.
سخنگوی کمیسیون تلفیق بودجه 95 مجلس تاکید کرد: با توجه به نحوه محاسبه در بودجه، قیمت بنزین آزاد 1500 تومانی کمتر از نرخ فوب بندرعباس باشد و باید دولت در این راستا سهمیه را تعیین کند.

 

بازگشت به شاخه اخبار صنعت و اقتصاد بازگشت به صفحه نخست

نظرات کاربران

دسته بندی های "بازتاب رسانه ها" استیل پدیا