نگاهی به قیمت های فهرست جدید؛

پلیمرها در جاده ارزانی ماندگار شدند

پلیمرها در جاده ارزانی ماندگار شدند

مقایسه قیمت محصولات پلیمری در تاریخ ۱۲ و ۲۶ اردیبهشت نشان می دهد که اکثر کالاها روندی نزولی داشته اند و تنها پلی پروپیلن های شیمیایی و نساجی و پلی اتیلن سنگین اکستروژن با افزایش قیمت روبه رو شده اند.

به گزارش «پایگاه خبری بورس کالای ایران»، بیشترین کاهش قیمت محصولات پلیمری متعلق به پلی اتیلن سنگین تزریقی با ۲.۸ درصد کاهش نسبت به دو هفته گذشته است.

پلی اتیلن سبک فیلم و سنگین دورانی نیز نسبت به دو هفته گذشته ۲ و ۱.۹ درصد کاهش قیمت داشته اند. پلی استایرن های انبساطی، پلی اتیلن های ترفتالات سوپربرایت و نساجی هم با افت نسبت به دو هفته گذشته روبه رو شدند، به طوری که پلی اتیلن ترفتالات نساجی از قیمت ۲ هزار و ۸۱۴ تومان به ۲ هزار و ۷۷۷ تومان رسیدند. پلی اتیلن ترفتالات سوپربرایت نیز از رقم ۲ هزار و ۹۲۷ تومان به ۲ هزار و ۸۸۹ تومان رسیدند.

پلی اتیلن های سبک خطی و پی وی سی ها نیز نسبت به دو هفته گذشته روندی کاهشی داشتند و کمترین افت قیمت ها نیز متعلق به پلی اتیلن های ترفتالات آمورف و بطری با ۰.۱ درصد است.

در همین حال پلی استایرن های مقاوم و معمولی هم نسبت به دو هفته قبل با ۰.۶ درصد کاهش روبه رو شدند، پلی استایرن مقاوم از ۴ هزار و ۳۵۰ تومان به ۴ هزار و ۳۲۵ تومان رسید. پلی استایرن معمولی هم از ۴ هزار و ۲۱۲ تومان به ۴ هزار و ۱۸۸ تومان رسید.

اما بیشترین افزایش قیمت نسبت به دو هفته قبل متعلق به پلی پروپیلن های نساجی با ۴.۴ درصد است. پلی پروپیلن های شیمیایی هم ۳.۷ درصد نسبت به دو هفته قبل گران شدند و از رقم ۳ هزار و ۷۳۳ تومان به ۳ هزار و ۸۷۰ تومان رسیدند. پلی اتیلن سنگین اکستروژن هم نسبت به دو هفته قبل ۰.۲ درصد گران شد. در محاسبه قیمت های پایه قیمت دلار نیز با ۹ تومان کاهش به رقم ۳ هزار و ۴۳۹ تومان رسید.

بازگشت به شاخه اخبار صنعت و اقتصاد بازگشت به صفحه نخست

نظرات کاربران

دسته بندی های "بازتاب رسانه ها" استیل پدیا