بررسی معاملات امروز تالار پتروشیمی؛

روز آرام شیمیایی ها قبل از اعلام قیمت های پایه

روز آرام شیمیایی ها قبل از اعلام قیمت های پایه

در اولین روز هفته، معاملات محصولات شیمیایی با توجه به اعلام قیمت های پایه طی فردا به آرامی دنبال شد.

به گزارش «پایگاه خبری بورس کالای ایران»، امروز اسیدنیتریک پتروشیمی کارون به میزان ۴۰ تن با قیمت پایه ۶۹۰ تومان به فروش رسید.

آروماتیک سنگین پتروشیمی بوعلی سنیا نیز که به صورت سلف عرضه شده بود، با حجم ۸۰ تن و قیمت پایه یک هزار و ۶۰۳ تومان مورد معامله قرار گرفت. آمونیاک مایع پتروشیمی خراسان هم با قیمت پایه ۸۸۸ تومان و حجم ۶۰ تن توسط معامله گران خریداری شد.

در همین حال اسیدنیتریک پتروشیمی شیراز و منواتانول آمین پتروشیمی شازند هم وارد سیستم مچینگ شدند. همچنین برروی اسیدکلریدریک پتروشیمی کارون و آمونیاک گاز پتروشیمی خراسان و پلی بوتادین رابر ۱۲۲۰ پتروشیمی شازند هم معامله انجام نشد.

وکیوم باتوم پالایش نفت تبریز و بندرعباس هم امروز با تقاضایی بیش از عرضه روبه رو شده و بازاری پر رونق داشتند، به طوری که عرضه ۷ هزارتنی وکیوم باتوم پالایش نفت تبریز به میزان ۱۶ هزار و ۴۷۰ تن تقاضا داشت، قیمت پایه آن ۴۵۹ تومان و میانگین قیمت خرید آن ۴۸۷ تومان رقم خورد.

وکیوم باتوم پالایش نفت بندرعباس هم امروز با حجم ۱۲ هزارتن عرضه شد که ۷۹ هزار و ۵۶۰ تن تقاضا داشت، قیمت پایه آن ۴۸۲ تومان و قیمت خرید آن هم ۵۳۰ تومان بود.

در همین حال لوب کات سبک پالایش نفت تهران و لوب کات سنگین پالایش نفت بندرعباس وارد سیستم مچینگ شدند، ۱۵۰۰ تن لوب کات سبک پالایش نفت تهران و ۲ هزارتن لوب کات سنگین پالایش نفت بندرعباس در این روز با قیمت پایه فروخته شد. لوب کات سبک پالایش نفت تبریز هم امروز با استقبالی از سوی خریداران مورد معامله قرار نگرفت.

 

بازگشت به شاخه اخبار صنعت و اقتصاد بازگشت به صفحه نخست

نظرات کاربران

دسته بندی های "بازتاب رسانه ها" استیل پدیا