سناریوهای آتی سکه تحویل دی ماه ۹۵

سناریوهای آتی سکه تحویل دی ماه ۹۵

در سررسید دی ماه ۹۵ سناریوهای احتمالی پیش بینی می شود که بیانگر روند کلی است.

به گزارش «پایگاه خبری بورس کالای ایران»، در تحلیل قبلی، آتی سکه تحویل دی ماه ۹۵ دو سطح ۱۱۱۲۰۰۰ و ۱۱۰۲۰۰۰ روند را تعیین می کردند که در سناریو کاهشی با شکست ۱۱۰۲۰۰۰ توانست تا سطوح حمایتی اشاره شده در تحلیل که شامل ۱۰۹۴۰۰۰ و محدوده ۱۰۸۷۰۰۰ پیش برود اما در حال حاضر سناریوهای دیگری وجود دارد.

سناریوهای احتمالی آتی سکه تحویل دی ماه ۹۵

در تحویل آتی سکه تحویل دی ماه قیمت به خط روند صعودی که با دو برخورد در گذشته ایجاد شده برخورد کرده است، که سطح حمایتی ۱۰۸۹۰۰۰ بوده، اما در حال حاضر قیمت زیر سطح شکسته شده ۱۰۹۱۰۰۰ در پایان معاملات هفته اخیر بسته شده است.

سناریوهای که در ادامه روند می تواند موثر واقع شود به شرح زیر است:

سناریو افزایشی:

چنانچه قیمت بتواند با شکست ۱۰۹۱۰۰۰ به سمت بالا در شروع بازار مواجه شود احتمال رشد در مرحله اول تا مقاومت ۱۰۹۴۵۰۰ پیش بینی می شود.اما در صورتی که از پتاسیل مثبت خوبی برخوردار باشد می تواند با شکست ۱۰۹۴۵۰۰ تا مقاومت های ۱۰۹۹۰۰۰ - ۱۱۰۲۰۰۰ پیش برود.

سطح ۱۱۰۲۰۰۰ مقاومت قدرتمندی محسوب می شود که با شکست این سطح روند نزولی به روند صعودی کوتاه مدت تبدیل شده و سطوح پیش رو شامل: ۱۱۰۷۰۰۰ - ۱۱۱۳۰۰۰ - ۱۱۲۱۰۰۰ خواهد بود، و برگشت از هر یک از سطوح پیش بینی می شود.

این سناریو با شکست مجدد ۱۰۹۱۰۰۰ به سناریو کاهشی تبدیل می شود که در ادامه توضیح خواهیم داد.

سناریو کاهشی:

چنانچه قیمت با شکست ۱۰۹۱۰۰۰ به سمت پایین بعد از سناریو افزایشی در شروع بازار روبرو شود، احتمال کاهش در مرحله اول تا سطح حمایتی ۱۰۹۰۰۰۰ که محدوده خط روند صعودی است که با شکست خط روند صعودی اهداف شامل: ۱۰۸۶۵۰۰ - ۱۰۸۰۰۰۰ و ۱۰۷۸۰۰۰ دور از انتظار نخواهد بود.و در آخر باید گفت آخرین کف قیمتی ۱۰۷۶۰۰۰ محسوب می شود که میتواند اهداف سناریو کاهشی باشد.

منبع: طلا چارت

بازگشت به شاخه اخبار صنعت و اقتصاد بازگشت به صفحه نخست

نظرات کاربران

دسته بندی های "بازتاب رسانه ها" استیل پدیا