طی حکمی؛

مدیرعامل سرمایه‌گذاری و خدمات مدیریت صندوق بازنشستگی کشوری منصوب شد

مدیرعامل سرمایه‌گذاری و خدمات مدیریت صندوق بازنشستگی کشوری منصوب شد

جواد عشقی نژاد از دانش آموختگان دانشگاه امام صادق(ع) مدیرعامل جدید سرمایه گذاری و خدمات مدیریت صندوق بازنشستگی کشوری شد.



جواد عشقی نژاد از دانش آموختگان دانشگاه امام صادق(ع) مدیرعامل جدید سرمایه گذاری و خدمات مدیریت صندوق بازنشستگی کشوری شد.

به گزارش پایگاه اطلاع‌رسانی بازار سرمایه (سنا) و به نقل از "فارس"، شرکت سرمایه گذاری و خدمات مدیریت صندوق از شرکت‌های تابعه هلدینگ مالی، بانکی و سهام صندوق بازنشستگی کشوری است که در زمینه سرمایه گذاری در سهام، صندوق های سرمایه گذاری، اوراق مشارکت و هم چنین خدمات مرتبط با بازار سرمایه فعالیت می کند.

مراسم تودیع و معارفه مدیرعامل و عضو هیئت مدیره این شرکت روز شنبه مورخ 25 اردیبهشت ماه 95 در سالن جلسات هلدینگ مالی برگزار شد.

در ابتدای آیین معارفه مدیرعامل جدید سرمایه گذاری و خدمات مدیریت صندوق، محمود طهماسبی مدیرعامل هلدینگ مالی، بانکی و سهام صندوق بازنشستگی کشوری ضمن تقدیر از خدمات مدیریت قبلی، با توجه به اشاعه تفکر هلدینگی در مجموعه صندوق بازنشستگی، به پیوستگی و نقش شرکت‌های تابعه در تحقق پذیری اهداف تعیین شده اشاره کرد.

وی با بیان اینکه هلدینگ بودن یعنی کار گروهی و کار گروهی یعنی هم افزایی هرچه تمام تر، گفت: اکنون در حوزه درون سازمانی روابط افراد باید طوری باشد که همه مجموعه در جهت انجام اهداف صندوق،با همت بلند و با رعایت رفاه بیشتر مشتریان صندوق که بازنشستگان هستند، گام برداریم.

عشقی نژاد، مدیرعامل جدید شرکت سرمایه گذاری و خدمات مدیریت، نیز ضمن تقدیر از فعالیت های مدیریت قبلی برخی برنامه ها و اهداف مورد نظر خود برای این شرکت را بیان کرد و گفت: تمام تلاش ما این است که این شرکت به طوری شایسته بازوی تخصصی و اجرایی هلدینگ مالی باشد و بتواند نقش حرفه ای خود را در این رابطه ایفا کند.

در مراسم تودیع قوی پنجه مدیرعامل شرکت خدمات مدیریت و معارفه مجیدعشقی نژاد که با حضور اعضای هیئت مدیره، معاونین و تنی چند از مدیران برگزار شد، محمود طهماسبی مدیرعامل هلدینگ مالی، خانم یزدانیان مدیر کل دفتر سرمایه گذاری صندوق بازنشستگی کشوری و نادر خمجانی مدیرکل دفتر حسابرسی داخلی و امور مجامع صندوق بازنشستگی کشوری محورهای مورد نظر خود را عنوان کردند.

بازگشت به شاخه اخبار صنعت و اقتصاد بازگشت به صفحه نخست

نظرات کاربران

دسته بندی های "بازتاب رسانه ها" استیل پدیا