وزیر نیرو قرارداد کنتورسازی با شرکت‌های کره‌ای را تکذیب کرد

وزیر نیرو قرارداد کنتورسازی با شرکت‌های کره‌ای را تکذیب کرد

وزیر نیرو با اعلام عدم افزایش قیمت آب و برق،امضای قرارداد تامین کنتورهای آب و برق با شرکت‌های کره‌ای را به شدت تکذیب کرد.

به گزارش پایگاه خبری بورس پرس، حمید چیت‌چیان در حاشیه جلسه صبحانه کاری در اتاق بازرگانی ایران در جمع خبرنگاران حاضر شد و در واکنش به این سئوال که آیا انعقاد قراردادهایی برای تامین کنتورهای آب و برق با کره‌ای‌ها که برخلاف گفته مقام معظم رهبری و اقتصادی مقاومتی است، صحت دارد یا خیر؟ گفت: چه کسی این حرف‌ها را زده است؟ اگر بنده وزیر نیرو هستیم، این موضوع را به شدت تکذیب می‌کنم.

وی با بیان اینکه قیمت آب و برق افزایش نخواهد یافت ،درباره میزان خاموشی‌ها در اوج مصرف تابستان گفت: تعمیر تمام نیروگاه‌های کشور تمام شده و آمادگی آن را داریم که برق را تأمین کنیم. تلاش‌هایی هم برای کاهش تلفات شبکه برق صورت گرفته است. از سوی دیگر قراردادهایی با کشاورزان یا صنایع منعقد می‌شود که در چند ساعت اوج مصرف، اقدام به کاهش یا قطع برق کرده و در عوض در ساعت های کم‌پیک مشمول تخفیف شوند.

چیت چیان از ورود 800 مگاوات نیروگاه جدید تا خردادماه به شبکه برق کشور خبر داد و گفت: امیدواریم تابستانی بدون خاموشی داشته باشیم.

انتهای پیام

بازگشت به شاخه اخبار صنعت و اقتصاد بازگشت به صفحه نخست

نظرات کاربران

دسته بندی های "بازتاب رسانه ها" استیل پدیا