‌رئیس مجمع نمایندگان کرمان:

حقوق کارکنان صنعت فولاد با مصیبت‌های فراوان پرداخت می‌شود

حقوق کارکنان صنعت فولاد با مصیبت‌های فراوان پرداخت می‌شود

گروه صنایع معدنی >فولاد - رئیس مجمع نمایندگان استان کرمان گفت: با مصیبت‌های فراوان حقوق کارکنان صنعت فولاد پرداخت می‌شود و مشکلات تامین اجتماعی، بیمه سلامت و درمانشان باید به صورت جدی در دولت پیگیری و برطرف شود.

به گزارش ماین نیوز، محمدمهدی زاهدی در حاشیه شورای اداری شهرستان راور اظهار داشت: با پیگیری‌های صورت گرفته از طریق هماهنگی با معاون اجرایی رئیس جمهوری، وزیر صنعت، معدن و تجارت به راور سفر کردند تا از نزدیک در جریان مشکلات شهرستان راور قرار گیرند.

وی خاطرنشان کرد: طبق مذاکرات صورت گرفته با وی مقرر شد، جلسه ویژه‌ای با موضوع بررسی مسائل و مشکلات شهرستان راور به ویژه راه‌اندازی معادن غیرفعال شهرستان در وزارت صنعت و معدن تشکیل شود.

رئیس مجمع نمایندگان استان کرمان عنوان کرد: نامه‌ها و درخواست‌هایی که فرماندار و دیگر مسؤولان راور مبنی بر مشکلات مطرح شد از طریق وزیر صنعت، معدن و تجارت پیگیری و به دولت ارائه می شود تا نگاه ویژه‌ای به این شهرستان شده و مشکلات آن کاهش یابد.

نماینده مردم کرمان و راور در مجلس شورای اسلامی خاطرنشان کرد: کارکنان و بازنشستگان صنعت فولاد با توجه به اینکه زحمت‌های فراوانی در معادن کشیده‌اند، اما با مصیبت‌های فراوان حقوقشان پرداخت می‌شود و مشکلات تامین اجتماعی، بیمه سلامت و درمانشان باید به صورت جدی در دولت پیگیری و برطرف شود.

زاهدی عنوان کرد: از طرح‌های اداره کل صنایع و معادن در شهرستان راور، وزارت صنعت و مجمع نمایندگان استان کرمان حمایت می‌کند و باید به مدیرکل صنایع و معادن کمک کرد تا معادن غیرفعال راور فعال و طرح‌ها اقتصادی در راور به سرانجام برسد.

وی افزود: بزرگ‌ترین صنعت اقتصادی امروز در کرمان کلید خورد و همچنین کارخانه نورد فولاد بزرگ‌ترین صنعت اقتصادی راور پیشرفت فیزیک خوبی دارد و به مرحله بهره‌برداری رسیده و ان‌شاءالله بتوانیم در آینده‌ای نزدیک جوانان کثیری را در این پروژه ابه کار گیریم.
بازگشت به شاخه اخبار فولاد بازگشت به صفحه نخست

نظرات کاربران

دسته بندی های "بازتاب رسانه ها" استیل پدیا