ادعای پرداخت بخش اول بدهی زنجانی رد شد

ادعای پرداخت بخش اول بدهی زنجانی رد شد

مدیر امور حقوقی شرکت ملی نفت در واکنش به خبر واریز بخش اول بدهی بابک زنجانی اظهار داشت: چنین ادعایی را تایید نمی کنیم.

علی اکبر ماهرخ زاد در واکنش به خبر واریز بخش اول بدهی بابک زنجانی اظهار داشت: متاسفانه به نظر می رسد که به نوعی مغلطه رسانه ای درباره انتشار این خبر صورت گرفته است.
وی گفت: پرداخت و تسویه بخش اول بدهی بابک زنجانی را تنها بانک مرکزی و دادگاه رسیدگی کننده می توانند تایید کنند که تاکنون آن را اعلام نکرده اند.
مدیر امور حقوقی شرکت ملی نفت تصریح کرد: در دو سال گذشته، بابک زنجانی همین شیوه را در پیش گرفته و وقت کشی می کند به طوری که هر از چندگاهی اعلام می کند حاضر است بدهی خود را پرداخت کند اما هر بار به یک بهانه ای از عمل به وعده خودداری می کند.
وی ادامه داد: با وجود وعده وی برای پرداخت بخشی از بدهی تا روز(دوشنبه)، چنین اتفاقی نیافتاده و برای روز سه شنبه نیز برای پرداخت این وجه منتظر خواهیم ماند.
رسول کوهپایه زاده وکیل بابک زنجانی روز (دوشنبه) مدعی شده بود که موکلش مبلغ یک میلیارد و 427 میلیون و 500 هزار یورو از مجموع مطالبات شرکت نفت را پرداخت کرد.
به گزارش اقتصاد آنلاین به نقل از ایرنا، وی اظهار داشته است: از آنجا که مطالبات شرکت نفت شامل دو بخش، یکی پول واریزی از طریق بانک مرکزی و دیگری مبلغ محمولات نفتی بوده است؛ لذا در این تاریخ بدهی آقای بابک زنجانی از بابت پول واریزی وزارت نفت از طریق بانک مرکزی تسویه شد.

بازگشت به شاخه اخبار صنعت و اقتصاد بازگشت به صفحه نخست

نظرات کاربران

دسته بندی های "بازتاب رسانه ها" استیل پدیا