مشاوره ایمیدرو به سرمایه گذاران در نمایشگاه بین المللی آلومینیوم

مشاوره ایمیدرو به سرمایه گذاران در نمایشگاه بین المللی آلومینیوم

مشاوران بین المللی ایمیدرو از فردا به مدت دو روز در چهارمین کنفرانس آلومینیوم به سئوالات سرمایه گذاران و فعالان بخش خصوصی و دولتی صنعت آلومینیوم پاسخ خواهند داد.

 

علیرضا بنکدار، مدیر بازاریابی و خدمات مشتریان شرکت ایراسکو مستقر در ایتالیا (وابسته به ایمیدرو) با بیان این مطلب اظهار داشت: با توجه به حضور سرمایه گذاران و علاقه مندان توسعه صنعت آلومینیوم در چهارمین کنفرانس بین المللی آلومینیوم، قرار است دو تن از مشاوران خبره شرکت ایراسکو، برای ارائه خدمات مشاوره ای رایگان به سرمایه گذاران و فعالان صنعت آلومینیوم در این کنفرانس و نمایشگاه جانبی حضور یابند.
وی افزود: شرکت های دولتی و خصوصی صنعت آلومینیوم می توانند مسائل مرتبط با این صنعت اعم از فنی مهندسی، فناوری های جدید تولید، سرمایه گذاری، روش های بهینه مصرف انرژی، ایمنی، بهداشت و محیط زیست و غیره را با مشاوران ایمیدرو مطرح کنند.
شرکت ایراسکو زیرمجموعه شرکت بین المللی مهندسی ایران (ایریتک) و آسکوتک آلمان وابسته به ایمیدرو است که مسئول تامین تسهیلات مالی از منابع خارجی، خرید و انتقال دانش فنی از شرکت های دارای لیسانس، تهیه و تدارک تجهیزات خارجی، آموزش پرسنل کارفرما توسط متخصصان خارجی و غیره است.
چهارمین کنفرانس و نمایشگاه بین المللی آلومینیوم طی روزهای 22 و 23 اردیبهشت ماه جاری(چهارشنبه و پنجشنبه) با حضور شرکت های داخلی و خارجی در محل هتل المپیک تهران برگزار می شود.

بازگشت به شاخه اخبار صنعت و اقتصاد بازگشت به صفحه نخست

نظرات کاربران

دسته بندی های "بازتاب رسانه ها" استیل پدیا