مدیرعامل شرکت خبر داد:

کاهش ۵۰۰ تومانی قیمت تمام شده ذوب آهن/ وضع شرکت بهتر است

کاهش ۵۰۰ تومانی قیمت تمام شده ذوب آهن/ وضع شرکت بهتر است

مدیرعامل ذوب آهن از کاهش ۵۰۰ تومانی قیمت تمام شده به ازای هر کیلو و برنامه کاهش ۲۰۰ تومان دیگر خبر داد و گفت: با افزایش تعرفه واردات و قیمت های جهانی فولاد ، وضع این شرکت بهتر شده است.

به گزارش پایگاه خبری بورس پرس، احمد صادقی با اشاره به کلیاتی درباره آخرین وضعیت ذوب آهن گفت: این شرکت بدهی کلانی (5.6 هزار میلیارد تومان) دارد و برای حل این مشکل اقدامات گسترده ای جهت کاهش هزینه تولید انجام شده و درحال انجام است.

وی ادامه داد: حاصل این اقدامات تاکنون کاهش قیمت تمام شده 500 تومانی به ازای هر کیلو است اما باید 200 تومان دیگر کاهش یابد که کار سخت تری پیش رو داریم.

این مقام مسئول درباره سیاست های ذوب آهن در زمینه فروش محصولات هم توضیح داد: علاوه بر بهبود استراتژی های فروش ذوب آهن، خوشبختانه با افزایش تعرفه واردات و افزایش قیمت های بین المللی فولاد ، وضع این شرکت بهتر شده است. به طوریکه اکنون شمش تولیدی با قیمتی بیش از سال گذشته به فروش می رسد. درحال حاضر هم بازار فروش با قیمت مناسب فراهم است و باید تولید را بیشتر کنیم. همزمان کاهش مصرف مواد اولیه و کاهش هزینه تولید را ادامه دهیم.

صادقی امنیت شغلی قشر تلاشگر کارگر را بسیار مهم دانست و تاکید کرد:هیچ سیاستی در جهت تعدیل نیرو نداریم و هیچ کس شغل خود را در ذوب آهن اصفهان از دست نخواهد داد و با بهبود شرایط اقتصادی شرکت ، اشتغال زایی نیز صورت می گیرد.

انتهای پیام

بازگشت به شاخه اخبار صنعت و اقتصاد بازگشت به صفحه نخست

نظرات کاربران

دسته بندی های "بازتاب رسانه ها" استیل پدیا