با عدم معامله بلوک ۳۵ درصدی:

"وبانک" نتوانست از ترکیب سهامداری "بترانس" خارج شود

بلوک ۳۵ درصدی ایران ترانسفو که توسط گروه توسعه ملی که به ارزش ۸۵۸ میلیارد تومان عرضه شده بود بدون خریدار ماند تا "وبانک" فعلا" نتواند از ترکیب سهامداری آن خارج شود.

به گزارش پایگاه خبری بورس پرس، طبق برنامه اعلامی ، امروز گروه توسعه ملی اقدام به عرضه بلوک ۳۵ درصدی ایران ترانسفو کرد که به دلیل نبود خریدار معامله ایی نشد تا "وبانک" فعلا" نتواند از ترکیب سهامداری "بترانس" خارج شود.

این بلوک شامل 526 میلیون و 923 هزار و 239 سهم بود که به قیمت پایه هر سهم 1630 تومان و به ارزش ۸۵۸ میلیارد تومان عرضه شده بود.

شرکت 150 میلیارد تومانی ایران ترانسفو سال گذشته دارای حاشیه های مدیریتی، بدهی سهامدار قبلی یعنی سینا فرایند نیرو به سازمان خصوصی سازی، چندین عرضه و یک انصراف برای بلوک 28 درصدی، نوسان قیمت سهام و... بود و بعد از ماه ها کش و قوس ، بلوک ۲۸.۳۸ درصدی آن 26 مرداد سال گذشته توسط شرکت صنعت و تجارت آداک خریداری شد.

در مجمع فوق العاده شهریور سال گذشته هم دو شرکت وابسته به بانک ملی یعنی گروه توسعه ملی و سرمایه گذاری توسعه ملی به همراه امین توان آفرین ساز در هیات مدیره "بترانس" تثبیت و شرکت صنعت و تجارت آداک و مهدی مومنی طاهری (نائب رئیس هیات مدیره کارگزاری آراد ایرانیان و یکی از مالکان آداک) وارد هیات مدیره شدند.

انتهای پیام

بازگشت به شاخه اخبار صنعت و اقتصاد بازگشت به صفحه نخست

نظرات کاربران

دسته بندی های "بازتاب رسانه ها" استیل پدیا