میانگین مصرف بنزین کشور پارسال به ٧١ میلیون لیتر رسید

میانگین مصرف بنزین کشور پارسال به ٧١ میلیون لیتر رسید

مدیر تامین و توزیع شرکت ملی پخش فرآورده های نفتی تصریح کرد: پارسال به طور میانگین روزانه ٧١ میلیون لیتر بنزین مصرف شد، در حالی که در سال ٩٣ این مقدار ٦٩,٥ میلیون لیتر در روز بود.

 

حسین آقایان، مدیر تامین و توزیع شرکت ملی پخش فرآورده های نفتی ایران در حاشیه برگزاری بیست و یکمین نمایشگاه نفت، گاز، پالایش و پتروشیمی، گفت: پارسال با وجود خروج بنزین از سهمیه بندی و آزاد شدن مصرف بدون محدودیت آن، بر خلاف انتظار مصرف بنزین رشد چندانی نداشت و حدود ٢ درصد افزایش یافت.
وی درباره مصرف دیگر فرآورده های نفتی از جمله گاز مایع (ال پی جی) نیز گفت: مصرف این فرآورده نیز پارسال به حدود پنج هزار و ٧٠٠ تن در روز رسید که نسبت به سال پیش از آن ٢,٧ درصد کاهش را نشان می دهد.
آقایان، نفت سفید مصرفی پارسال را نیز ٨,٩ میلیون لیتر در روز اعلام و اظهار کرد: مصرف این فرآورده نیز نسبت به سال پیش از آن ٩.٧ درصد کاهش داشته است.
وی گفت: پارسال مصرف روزانه نفت گاز (گازوییل) نیز ٨٢ میلیون و ٣٠٠ هزار لیتر بود که نسبت به سال پیش از آن ١٨,٢ درصد کاهش داشت.
به گفته آقایان، مصرف نفت کوره پارسال نیز ٢٥ میلیون لیتر در روز بود که از ٣٦ درصد کاهش نسبت به سال پیش از آن حکایت دارد.
مدیر تامین و توزیع شرکت ملی پخش فرآورده های نفتی ایران با بیان این که تولید گاز افزایش قابل توجهی یافته است، تصریح کرد: این افزایش تولید، مصرف سوخت مایع (نفت کوره و نفت گاز) را کاهش داده است.

 

بازگشت به شاخه اخبار صنعت و اقتصاد بازگشت به صفحه نخست

نظرات کاربران

دسته بندی های "بازتاب رسانه ها" استیل پدیا