به صورت آزمایشی:

مهمترین سایت بازار سرمایه ایران "کدال همراه" راه اندازی کرد + ویژگی ها

مهمترین سایت بازار سرمایه ایران

مهمترین سایت بازار سرمایه ایران یعنی کدال اقدام به راه اندازی "کدال همراه" با قابلیت اجرا بر روی گوشی‌های تلفن همراه و تبلت های برخوردار از سیستم عامل Android و IOS به صورت آزمایشی کرد.

به گزارش پایگاه خبری بورس پرس، سامانه جامع اطلاع رسانی ناشران معروف به کدال یکی از دو سه سایت مهم بازار سرمایه است که همه شرکت های ثبت شده نزد سازمان بورس ،موظف به ارایه آخرین اطلاعات و اعلام رویدادهای با اهمیت هستند.

براساس این گزارش، جدیدترین تحولات این سامانه مهم بازار سرمایه ایران با راه اندازی نسخه آزمایشی "کدال همراه" مواجه شده است.

به منظور هم گام شدن با فناوری روز دنیا از یکسو و پوشش نیازهای نوین کاربران و دسترسی آسان، مطمئن و نامحدود آنان به اطلاعیه‌های شرکت‎های ثبت شده نزد سازمان بورس و اوراق بهادار، نسخه موبایل «سامانه جامع اطلاع رسانی ناشران» (کدال) موسوم به «کدال همراه» (به صورت آزمایشی) راه اندازی شد. این نرم افزار قابل اجرا بر روی گوشی های تلفن همراه و تبلت های دارای سیستم عامل Androidو IOSاست.

این نرم افزار دارای ویژگی‌هایی است که کاربری آن را بسیار آسان می‌کند.

مهمترین این ویژگی ها شامل پشتیبانی از Androidنسخه 2.2 به بالا، پشتیبانی از IOSنسخه 5 به بالا ، پشتیبانی از زبان فارسی حتی در گوشی های فاقد این زبان ، دریافت اطلاعیه های روز جاری از سایت کدال بدون وقفه و به صورت همزمان بایگانی کردن اطلاعیه ها در پایان روز، مکان جستجو در اطلاعیه ها بر اساس نام نماد، تاریخ انتشار یا هر دو ، امکان تهیه خروجی با فرمت های HTML, PDF و امکان تهیه خروجی با فرمت XBRL در آینده ای نزدیک است.

انتهای پیام

بازگشت به شاخه اخبار صنعت و اقتصاد بازگشت به صفحه نخست

نظرات کاربران

دسته بندی های "بازتاب رسانه ها" استیل پدیا