رضایی پور:

در پرداخت دستمزد کارکنان سنگ آهن مرکزی به‌روز هستیم

در پرداخت دستمزد کارکنان سنگ آهن مرکزی به‌روز هستیم

گروه معادن >سنگ آهن - مدیر روابط عمومی شرکت سنگ آهن مرکزی ایران با بیان اینکه عیدی کارکنان این شرکت، اعم از شرکتی، رسمی، قرارداد معین و روزمزد، اسفند ماه سال گذشته پرداخت شده است، اظهار کرد: با پرداخت حقوق اسفند ماه کارکنان، سنوات کارکنان را می توان محاسبه کرد که در پرداختهای بعدی، واریز خواهد شد.

به گزارش ماین نیوز، محمدرضا رضایی پور با بیان اینکه هم‌اکنون در پرداخت دستمزد کارکنان، به‌روز بوده و تعویقی نداریم، اظهار کرد: طی روند معمول در شرکت، دهم تا بیست و پنجم هر ماه، دستمزد ماه قبل واریز می شده است که هم‌اکنون، ما برای پرداخت دستمزد فروردین ماه کارکنان نیز دیرکرد نداشته و 7 روز دیگر تا زمان تعویق دستمزدها، فاصله داریم. مضاف بر اینکه عیدی کارکنان بطور کامل پرداخت شده و سنوات نیز به زودی محاسبه و پرداخت خواهد شد.

وی ادامه داد: مشکل اصلی شرکت در زمینه تامین منابع مالی، عدم وصول مطالبات است چرا که به دلیل رکود در بازار فولاد که مشتریان اصلی ما هستند، ما نیز دچار مشکل در تامین منابع مالی هستیم و مطالبات ما از صنایع فولاد به مرور در حال وصول شدن است.

مدیر روابط عمومی شرکت سنگ آهن مرکزی ایران ادامه داد: براساس نظر و دستور مستقیم مدیریت عامل شرکت، منابع مالی به گونه‌ای مدیریت می شود که پرداخت حقوق و دستمزد کارکنان، در اولویت اول است.

وی گفت: در سالی که به نام اقتصاد مقاومتی، اقدام و عمل از سوی مقام معظم رهبری نامگذاری شده است، همانند سه سال قبل، با عمل به نقشه راه اقتصاد مقاومتی، با کاستن از هزینه‌های غیرضروری، توانسته‌ایم منابع مالی را به سمتی هدایت کنیم که کمترین فشار بر نیروی انسانی که مهمترین مولفه تولید در شرکت ما محسوب می شود، وارد آید. امیدواریم با گذار از این بحران، به زودی شاهد گشایش در منابع مالی و امنیت خاطر کارکنان، از بابت پرداخت دستمزدهایشان از طرفی و توسعه و پیشرفت شرکت در اجرای طرح های جوار معدنی از سوی دیگر باشیم.
بازگشت به شاخه اخبار معدن بازگشت به صفحه نخست

نظرات کاربران

دسته بندی های "بازتاب رسانه ها" استیل پدیا