برآورد یک کارگزاری از "چکاپا" و P/E منطقی در قیمت گذاری سهم

برآورد یک کارگزاری از

یک شرکت کارگزاری با بررسی آخرین وضعیت مالی و عملیاتی و نکات مهم اعلامی در جلسه معارفه شرکت کاغذ پارس ، برآوردی از P/E منطقی این سهم آماده عرضه اولیه ارایه کرد.

به گزارش پایگاه خبری بورس پرس، شرکت کاغذ پارس بعد از درج نماد در 5 اردیبهشت ماه ، سه شنبه پیش 14 اردیبشهت ماه جلسه معارفه ایی برگزار کرد تا با حضور مدیران و سهامدار 99 درصدی آن یعنی محمد جواد مقدم، آخرین وضعیت مالی و عملیاتی را به سرمایه گذاران توضیح و آماده عرضه اولیه 10 درصد سهام باشد.

به این ترتیب یکشنبه 19 اردیبهشت ماه 131 میلیون و 559 هزار و 600 سهم " "چکاپا" در بازار عادی فرابورس عرضه می شود که شامل 79 میلیون سهم برای عرضه از طریق کارگزاران و 52 میلیون و 559 هزار و 600 سهم برای معامله گران آنلاین است. سهمیه هر ایستگاه کارگزاری با تمام شعب 790 هزار سهم تعیین شده و سهمیه معامله گران آنلاین نیز بعد از کشف قیمت مشخص خواهد شد. همچنین صندوق های سرمایه گذاری هم سهمیه ایی از این عرضه نخواهند داشت.

براساس این گزارش، این شرکت درحالی نخستین شرکت جدید سال 95 خواهد بود که فریده جلائیان از کارشناسان کارگزاری راهنمای سرمایه گذاران با بررسی آخرین وضعیت مالی و عملیاتی و نکات مهم اعلامی در جلسه معارفه شرکت کاغذ پارس ، برآوردی از P/E منطقی این سهم آماده عرضه اولیه ارایه کرد.

بازگشت به شاخه اخبار صنعت و اقتصاد بازگشت به صفحه نخست

نظرات کاربران

دسته بندی های "بازتاب رسانه ها" استیل پدیا