شرط شهرداری برای رفع موانع مقابل وزارت صنعت

شرط شهرداری برای رفع موانع مقابل وزارت صنعت

تهران- ایرنا- مشاور شهردار منطقه شش تهران با اشاره به قرار دادن موانع سیمانی مقابل ورودی ساختمان وزارت صنعت، معدن و تجارت در خیابان استاد نجات الهی به دلیل بدهی، گفت: این موانع تا زمان پرداخت 150 میلیارد ریال بدهی بابت عوارض شهرداری، برداشته نخواهند شد.

شهرداری منطقه شش تهران از شب گذشته ورودی ساختمان وزارت صنعت، معدن و تجارت در خیابان استاد نجات الهی را به دلیل آنچه كه پرداخت نشدن بدهی های معوقه این وزارتخانه نامید، با استفاده از موانع سیمانی(نیوجرسی) مسدود كرده است.
«داوود اللهیاری» مشاور شهردار منطقه شش تهران روز شنبه با اعلام این مطلب به خبرنگار ایرنا گفت: وزارت صنعت، معدن و تجارت مبلغ 150 میلیارد ریال بابت عوارض ساختمان خود در خیابان استاد نجات الهی به شهرداری منطقه بدهكار است.
به گفته وی، قرار دادن نیوجرسی(موانع سیمانی) در برابر ورودی این ساختمان نیز به دلیل پرداخت نشدن این بدهی انجام شده است.
وی با اشاره به اینكه ساختمان سازمان و نهادهای مختلفی در منطقه شش وجود دارد كه از سال های گذشته به شهرداری بدهكار هستند تصریح كرد: یكی از این دستگاهها، وزارت صنعت، معدن و تجارت است كه سه ساختمان آن در خیابان ولیعصر(عج) نبش زرتشت، استاد نجات اللهی(كوچه كلانتری) و همچنین ساختمان آبان به شهرداری منطقه شش بدهی معوقه دارند.
اللهیاری با اشاره به اینكه سازمان ها و نهادهای مختلفی از جمله وزارت كشور، تعاونی مصرف وزارت كشور، تعاونی مصرف وزارت صنعت، معدن و تجارت، وزارت جهاد كشاورزی، دانشگاه علوم پزشكی و دانشگاه تهران نیز به شهرداری منطقه شش بدهكار هستند یادآور شد: در این میان با وزارت جهاد كشاورزی و دانشگاه علوم پزشكی در حال مذاكره و تهاتر حساب هستیم.
مشاور شهردار منطقه شش گفت: به رغم پیگیری ها و مكاتبات متعدد با وزارت صنعت، معدن و تجارت بابت وصول عوارض ساختمان خیابان استاد نجات الهی، این بدهی هنوز پرداخت نشده است.
اللهیاری با بیان اینكه رویه شهرداری مبتنی بر همكاری هر چه بیشتر با سازمان های دولتی است تصریح كرد: شهرداری تهران در بحث تخفیفات و محاسبات بدهی، نهایت همكاری را با وزارت صنعت داشته و هر چند قرار دادن نیوجرسی مقابل ساختمان شكل خوبی از اقدام نیست اما در برخی موارد شهرداری برای احقاق حقوق عمومی مجبور به استفاده از چنین ابزارهایی است.
به گفته وی، شهرداری پس از بررسی تخلفات و دریافت رأی كمیسیون ماده 100، به منظور حل و فصل مشكل و حصول توافق با متخلفان وارد مذاكره می شود كه در این خصوص نیز چندین مذاكره حضوری با معاون وزیر صنعت، معدن و تجارت نیز انجام شده اما در نهایت نتیجه مطلوب بدست نیامده است.
شهرداری منطقه شش تهران شب گذشته با قرار دادن موانع سیمان(نیوجرسی) مقابل ساختمان وزارت صنعت، معدن و تجارت ورودی این ساختمان را مسدود كرد كه البته این موانع صبح امروز توسط كاركنان این وزارتخانه از مقابل ساختمان برداشته شدند.
بازگشت به شاخه اخبار صنعت و اقتصاد بازگشت به صفحه نخست

نظرات کاربران

دسته بندی های "بازتاب رسانه ها" استیل پدیا