در نمایشگاه نفت، گاز، پالایش و پتروشیمی معرفی می شود؛

فرصت های تامین مالی از طریق بورس تهران

فرصت های تامین مالی از طریق بورس تهران

شرکت های فعال در صنایع نفت و گاز علاوه بر امکان پذیرش در بازارهای مختلف بورس تهران می توانند از بازار اوراق بدهی بورس تهران به منظور تامین مالی بهره مند شوند.

 

بورس اوراق بهادار تهران با حضور در نمایشگاه بین المللی نفت، گاز، پالایش و پتروشیمی توانمندی های خود را در تامین مالی فعالیت های اقتصادی معرفی می کند.

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی بازار سرمایه (سنا) ، مدیر روابط عمومی و امور بین الملل بورس تهران گفت: بورس اوراق بهادار تهران در بیست و یکمین نمایشگاه نفت، گاز، پالایش و پتروشیمی در کنار سایر ارکان بازار سرمایه شامل سازمان بورس، بورس کالا، فرابورس، بورس انرژی، شرکت اطلاع رسانی، مدیریت دارایی مرکزی و کانون نهادهای سرمایه گذاری از 16 تا 19 اردیبهشت ، روش های تامین مالی فعالیت های اقتصادی از طریق بورس تهران را پیش روی شرکت های حاضر در نمایشگاه و بازدیدکنندگان قرار می دهد.

حمید روح بخش بر تامین مالی از طریق بازار اوراق بدهی بورس تهران تاکید کرد و اظهار داشت: شرکت های فعال در صنایع نفت و گاز علاوه بر امکان پذیرش در بازارهای مختلف بورس تهران می توانند از بازار اوراق بدهی بورس تهران به منظور تامین مالی بهره مند شوند.

 وی با اشاره به بزرگترین تامین مالی دولت در تاریخ بازار سرمایه ایران از طریق بازار اوراق بدهی بورس تهران خاطرنشان کرد: در پایان سال 94 برای دو پروژه میدان نفتی غرب کارون و میدان گازی پارس جنوبی به ارزش 50000 میلیارد ریال از طریق انتشار اوراق مشارکت، تامین مالی صورت گرفت.

روح بخش افزود: با این رویداد منحصر به فرد بزرگترین تامین مالی دولت در تاریخ بازار سرمایه کشور رقم خورد و  توانمندی های بورس تهران برای تامین مالی بخش دولتی و خصوصی بار دیگر مورد توجه خاص مسئولان ارشد وزارت نفت و اقتصاد قرار گرفت.

یاد آوری می شود: این نمایشگاه در محل دائمی نمایشگاه های بین المللی تهران از ساعت 10 تا 18 پذیرای بازدید کنندگان خواهد بود.

 غرفه بازار سرمایه در ضلع غربی سالن 8(سالن اصلی نمایشگاه) پلاک 123 قرار دارد.

 
بازگشت به شاخه اخبار صنعت و اقتصاد بازگشت به صفحه نخست

نظرات کاربران

دسته بندی های "بازتاب رسانه ها" استیل پدیا