آغاز طرح "ب مثل بیمه" در سراسر کشور

آغاز طرح

در راستای گسترش و توسعه فرهنگ بیمه و اجرای طرح پیشنهادی بیمه مرکزی، اولین برنامه سراسری این طرح ملی تحت عنوان "ب مثل بیمه" با همکاری بیمه ما در مشهد اجرا شد.

 

در راستای گسترش و توسعه فرهنگ بیمه و اجرای طرح پیشنهادی بیمه مرکزی، اولین برنامه سراسری این طرح ملی تحت عنوان "ب مثل بیمه" با همکاری بیمه ما در مشهد اجرا شد.

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی بازار سرمایه (سنا) و به نقل از اداره کل روابط عمومی و امور بین الملل بیمه مرکزی، در راستای اجرای مرحله دوم از برنامه "ب مثل بیمه" توسط شرکت های بیمه در نیمه دوم سال تحصیلی ۹۵-۹۴ با هدف توسعه فرهنگ بیمه در مدارس سراسر کشور، بیمه "ما" به عنوان نخستین شرکت بیمه، در روزهای ۵ الی ۸ اردیبهشت با حضور در میان ۹ مدرسه دخترانه و پسرانه مشهد و اجرای نمایش کودکان با محور بیمه‌های آتش سوزی، ثالث و عمر و سرمایه گذاری، حدود ۴ هزار دانش آموز را با خدمات صنعت بیمه آشنا کرد.

بر اساس این گزارش و در راستای اجرای طرح "ب مثل بیمه"، سه هزار نسخه کتاب فرشته ماهی و کاهوی دریایی که توسط بیمه مرکزی تهیه و تدوین شده و حاوی داستانی جذاب در خصوص اهمیت بیمه عمر و سرمایه گذاری است را در میان دانش آموزان توزیع کرد.

بنابر این گزارش، در این طرح مسابقه نقاشی نیز با موضوع بیمه ای برگزار شد و قرار است به نفرات برتر طی مراسمی با حضور اولیا و معلمان این کودکان بیمه نامه حوادث رایگان اهدا شود

گفتنی است، طرح "ب مثل بیمه" با هدف آشنایی دانش آموزان سراسر کشور با مفاهیم بیمه از سال گذشته در ۳ منطقه آموزش و پرورش تهران به صورت پایلوت توسط بیمه مرکزی آغاز شد که در حال حاضر این برنامه با مشارکت و همکاری شرکت های بیمه در استانهای کشور در حال اجراست.

همچنین بیمه ایران معین با چاپ ۲۰ هزار نسخه کتاب کودک و ۱۰هزار انیمیشن های تولیدی بیمه مرکزی در حال اجرای این طرح در منطقه آزاد جنوب کشور است و سایر شرکت های بیمه نیز براساس انتخاب خود، هر کدام در استان های انتخابی در حال انجام مقدمات کار هستند.

 

 

بازگشت به شاخه اخبار صنعت و اقتصاد بازگشت به صفحه نخست

نظرات کاربران

دسته بندی های "بازتاب رسانه ها" استیل پدیا