بازدید معاونان بانک مهر اقتصاد از میدکو

بازدید معاونان بانک مهر اقتصاد از میدکو

گروه صنایع معدنی >فولاد - معاونان امور مناطق، اعتبارات و امور بین‌الملل و طرح و توسعه بانک مهر اقتصاد در سفر به استان کرمان از چهار شرکت تولید فولاد و 10 کارخانه صنعتی بازدید کردند.

به گزارش ماین نیوز، معاونان بانک مهر اقتصاد در بازدید از شرکت توسعه معادن و صنایع غرب آسیا (میدکو) و دیدار با علی‌اصغر پورمند مدیرعامل این شرکت از نزدیک در جریان روند تولید فولاد و مس قرار گرفتند.

مدیرعامل شرکت توسعه معادن و صنایع غرب آسیا (میدکو) ضمن معرفی و تشریح عملکرد شرکت‌های تحت نظر این مجموعه گفت: شرکت مادر تخصصی (هلدینگ) توسعه معادن و صنایع معدنی غرب آسیا (خاورمیانه) به‌صورت صد در صد خصوصی و سهامی عام به منظور سرمایه‌گذاری و توسعه معادن فولاد آغاز به کار کرده و تاکنون توانسته سرمایه خود را در شش مرحله به میزان 2هزار و 200 میلیارد تومان افزایش دهد.

وی ادامه داد: بیش از 60 تا 80 درصد کارخانجات مورد نظر در شهرهای کرمان، زرند، بردسیر و سیرجان راه‌اندازی و با اخذ تسهیلات بانک مهر اقتصاد محصولات این شرکت شامل فولاد خام، گندله سنگ‌آهن، کنسانتره سنگ‌آهن، کک متالوژی، کنسانتره زغال‌سنگ، فرو سیلیسیم، کاتد مس و صنایع پایین دستی مس به میزان قابل توجهی افزایش خواهد یافت.
بازگشت به شاخه اخبار فولاد بازگشت به صفحه نخست

نظرات کاربران

دسته بندی های "بازتاب رسانه ها" استیل پدیا