بازدید مدیرعامل پوسکو از فولاد مبارکه+جزئیات

بازدید مدیرعامل پوسکو از فولاد مبارکه+جزئیات

گروه صنایع معدنی >فولاد - مدیرعامل شرکت پوسکوی کره جنوبی به همراه مدیران عامل و معاونان شرکت‌های پوسکو E & C و شرکت پوسکو دوو کره جنوبی و نمایندگان آنها در تهران، روز چهارشنبه 15 اردیبهشت از فولاد مبارکه بازدید کردند تا ضمن آشنایی با خطوط تولید این شرکت بزرگ فولادی، زمینه های همکاری فی مابین را مورد بررسی قرار دهند.

به گزارش ماین نیوز، دکتر کیون مدیرعامل شرکت پوسکو در نشستی با معاونان و مدیران شرکت فولاد مبارکه در جمع حاضران گفت: با توجه به پیشرفت مستمر شرکت فولاد مبارکه، این شرکت می‌تواند به عنوان یک شرکت تراز اول حضوری موفق در بازار جهانی داشته باشد.

مدیرعامل شرکت پوسکو خاطرنشان کرد: زمینه همکاری و مشارکت با فولاد مبارکه زیاد است و امید است با توجه به صنایع زیاد در ایران و همچنین وجود معادن سنگ آهن، زغال سنگ و گاز طبیعی در ایران بتوانیم همکاری متقابل و خوبی را برقرار کنیم.

وی با اشاره به فعالیت شرکت پوسكو گفت: این شرکت با داشتن 100 نمایندگی در دنیا و تولید فولاد به میزان 37 میلیون تن در سال می‌تواند در زمینه تولید فولاد، فنی و مهندسی، انرژی و فناوری اطلاعات و ... با فولاد مبارکه همكاري داشته باشد.




بازگشت به شاخه اخبار فولاد بازگشت به صفحه نخست

نظرات کاربران

دسته بندی های "بازتاب رسانه ها" استیل پدیا