ماین نیوز گزارش می‌دهد:

کرباسیان و سبحانی در سومین مجمع ایران و اروپا سخنرانی کردند+عکس

کرباسیان و سبحانی در سومین مجمع ایران و اروپا سخنرانی کردند+عکس

گروه صنایع معدنی >فولاد - رئیس هیات عامل ایمیدرو و مدیرعامل فولاد مبارکه در سومین مجمع ایران و اروپا امروز در زوریخ- سوییس سخنرانی کردند.

به گزارش خبرنگار ماین نیوز، روزهای سه‌شنبه و چهارشنبه این هفته سومین مجمع ایران و اروپا در شهر زوریخ کشور سوئیس با حضور تعداد قابل توجهی از مدیران ایرانی و اروپایی و آمریکایی و همزمان با ورود به دوره پسابرجام و لغو تحریم‌ها برگزار شد.

بیش از 50 سخنران از ایران و دیگر کشورها در این گردهمایی حضور داشتند. این سخنرانان براساس تخصص در زمینه ایران چشم‌انداز اقتصادی ایران برای حضور در مجمع دعوت شده‌ بودند.

در میان افراد دعوت شده به این رویداد مهم می‌توان به مجید قاسمی مدیرعامل بانک پاسارگاد، مهدی کرباسیان مدیرعامل ایمیدرو، جولیو هاس سفیر سوئیس در ایران، جارت بلان، هماهنگ‌کننده اجرای توافق هسته‌ای ایران در وزارت خزانه‌داری آمریکا، سفرای ایران در سوئد، هلند و بلژیک، پرویز عقیلی مدیرعامل بانک خاورمیانه، علی اشرف افخمی مدیرعامل بانک صنعت و معدن، محمد آسوده مدیرعامل شرکت بیمه اتکایی ایران، محسن توکل مدیرعامل سیستم‌ها و خدمات اریکسون در ایران و بهرام سبحانی، مدیرعامل فولاد مبارکه اشاره کرد.

علاوه بر مهدی کرباسیان و بهرام سبحانی، مرتضی آقاجانی مدیرعامل MME و طاهری مشاور بین‌الملل ایمیدرو نیز در سوییس حضور داشتند.

جزئیات بیشتر درباره سخنرانی رئیس هیات عامل ایمیدرو و مدیرعامل فولاد مبارکه در سومین مجمع ایران و اروپا به زودی منتشر خواهد شد.




بازگشت به شاخه اخبار فولاد بازگشت به صفحه نخست

نظرات کاربران

دسته بندی های "بازتاب رسانه ها" استیل پدیا