گزارش رئیس اتاق ایران در فضای مجازی؛

وعده دادستان برای برخورد با موسسه های مالی غیرمجاز

وعده دادستان برای برخورد با موسسه های مالی غیرمجاز

تهران- ایرنا- رئیس اتاق بازرگانی، صنایع، معادن و كشاورزی ایران اعلام كرد: دادستان كل كشور در نشست شورای پول و اعتبار وعده داده است كه برای مبارزه با مؤسسه های مالی و اعتباری غیر مجاز برنامه خواهد داشت و مصمم است در زمینه سامان دهی بازارپولی كشور به بانك مركزی كمك كند.

محسن جلال پور در صفحه شخصی خود در شبكه اجتماعی تلگرام نوشت: در آخرین نشست شورای پول واعتبار بیشتر اعضا حضور داشتند. به خصوص حضور محمد جعفر منتظری دادستان كل كشور در این نشست شورا مغتنم بود.
وی اضافه كرد: دادستان كل كشور در مدت گزارش دهی دبیركل بانك مركزی از عملكرد شورا در سال ١٣٩٤، با قاطعیت اعلام كرد كه دادستانی با جدیت برای مبارزه با مؤسسه های مالی و اعتباری غیرمجاز برنامه خواهد داشت و مصمم است در زمینه سامان دهی بازارپولی كشور به بانك مركزی كمك كند.
جلال پور ادامه داد: مواضع دادستان كل كشور درباره مؤسسه های مالی و اعتباری مورد توجه اعضای شورای پول و اعتبار قرار گرفت و همه نسبت به همراهی دادستانی با این مقوله ابراز خرسندی كردند.
رئیس اتاق بازرگانی ایران، حضور دادستان كل كشور در نشست های شورای پول و اعتبار را بسیار مهم و حیاتی دانست و گفت: در این دوره خاص كه سیاستگذار پولی، پنجه در پنجه مؤسسه های غیرمجاز انداخته و درصدد سامان دهی بازار پول است، این حضور اهمیت زیادی دارد.
جلال پور اضافه كرد: در حاشیه نشست شورا، صحبتی با «سیدصفدر حسینی» رئیس صندوق توسعه ملی ایران داشتم و درباره وضعیت تصمیم چند شب پیش صندوق توسعه ملی پرسیدم؛ وی گفت از مبلغ 20 هزار میلیارد ریال اختصاص داده شده برای صادرات، در قسط نخست مبلغ سه هزار میلیارد ریال برای بانك توسعه صادرات و 2 هزار میلیارد ریال برای بانك كشاورزی در نظر گرفته شده كه حداكثر تا پایان هفته آینده به حساب این دو بانك واریز خواهد شد.
بازگشت به شاخه اخبار صنعت و اقتصاد بازگشت به صفحه نخست

نظرات کاربران

دسته بندی های "بازتاب رسانه ها" استیل پدیا